Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tunnustaa olevansa ulkoisilta avuiltaan yhtä " viehättävä" kuin se vaimot vaihtoon- ohjelman Hanna??

Vierailija
11.11.2005 |

Hyyyii!!

-ylipainoinen läski

-tukka laittamatta ja likainen

-ei meikkiä

-hirveät vaatteet ja kokoajan samoissa retkuissa. Ja se lippis!!

SIIS MITEN JOKU, VARSINKIN NUORI IHMINEN, VOI SAADA ITSENSÄ NOIN KAMALAN NÄKÖISEKSI KUVOTUKSEKSI!!!???

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näillä palstoilla haukutaan ns. tavallisten ihmisten ulkonäköä, mutta olen kyllä samaa mieltä ap:n kanssa siitä että kyllä itsestään voisi huolta pitää. Itse olen ihan sievä ja normaalipainon rajoissa juuri, mutta olisi tässä tsempattavaa itsellänikin..

Vierailija
22/30 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin reilun kokoista ihmistä, jhotka osaavat kantaa kilonsa hienosti, pukeutuvat nätisti eivätkä ole kuin kaatopaikalta tulossa.

Ja kyllä, läski itsessään on rumaa (ja epäterveellistä) siitä ei mihinkään pääse, mutta se kenellä niitä on, voisi edes kätkeä löllönsä!

Säälin terveydenhuoltohenkilökuntaa kun he auttavat paskalle 120kg muoria joka ei polvi ja lonkkavian takia pääse läskeineen vyörymään pöntölle itsekseen!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli mutta näin on!

T: 168cm/76kg plääh...

Vierailija
24/30 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Hanna nyt mikään kukkanen ole, mutta minua enemmänkin järkytti hänen käytös/elämäntapansa! Makoilee, katsoo telkkua, syö turhan epäterveellisesti, ei harrasta liikuntaa, ei osaa tehdä ruokaa, ANOPPI SIIVOAA... millainen esimerkki lapsille? Kuka sitten siivoaa kun anoppi kuolee... Tais olla vaihtamatta vaatteita tossa ohjelmassa siks ettei tarvi pyykätä...

Vierailija
25/30 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA, Hanna kyllä oli epäsiistin näköinen. Siisteydellä on iso merkitys ulkoiseen olemukseen. Enkä tarkoita sitä, että pitäisi tuntitolkulla joka aamu meikata, vaan että edes hiukset olisivat puhtaat ja joku ryhti ja väri pään karvoissa.

Vierailija
26/30 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaikka ovatkin " ihmisten ilmoilla" ) niin saatan olla kaksi tai kolmekin päivää käymättä suihkussa, ei meikkiä, rikkinäiset likaiset rillit, hiukset paitsi paskaset niin vielä harjaamatta, suttusena takkuna vaan renksulla kiinni. ja vaatteetkin usein ihan hirveitä, paskaisiakin monesti. Hävettää joskus kun näen itseni kaupassa peilistä.

ahmin suklaata ja roskaruokaa ja liikunta on mulle kirosana.

Eli olen iljetys ja epäilemättä haisenkin. lisäksi poltan vielä tupakkaa!

Mutta ylipainoa mulle ei jostain syystä kerry vaan olen hoikka ja urheilullinen vartaloltani, ja kun laitan itseni saan yleensä olla hätistelemässä miehiä kimpustani ja naisetkin aina kehuvat minua kauniiksi.

Musta on ihanaa et voi joskus olla olematta turhamainen. Mua ei ikinä olis nuorempana saanu lähtemään mihinkään niin hirveessä kondiksessa kuin nykyisin, mutta nykysin sillä ei oo enää niin väliä.

Vierailija
27/30 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(vaikka ovatkin " ihmisten ilmoilla" ) niin saatan olla kaksi tai kolmekin päivää käymättä suihkussa, ei meikkiä, rikkinäiset likaiset rillit, hiukset paitsi paskaset niin vielä harjaamatta, suttusena takkuna vaan renksulla kiinni. ja vaatteetkin usein ihan hirveitä, paskaisiakin monesti. Hävettää joskus kun näen itseni kaupassa peilistä.

ahmin suklaata ja roskaruokaa ja liikunta on mulle kirosana.

Eli olen iljetys ja epäilemättä haisenkin. lisäksi poltan vielä tupakkaa!

Mutta ylipainoa mulle ei jostain syystä kerry vaan olen hoikka ja urheilullinen vartaloltani, ja kun laitan itseni saan yleensä olla hätistelemässä miehiä kimpustani ja naisetkin aina kehuvat minua kauniiksi.

Musta on ihanaa et voi joskus olla olematta turhamainen. Mua ei ikinä olis nuorempana saanu lähtemään mihinkään niin hirveessä kondiksessa kuin nykyisin, mutta nykysin sillä ei oo enää niin väliä.

Vierailija
28/30 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenikään olla kuin seinästä revitty rotta edes oman itseni kanssa kaksistaan!

P.s Mies sanoi yllättäen 3v yhdessäolon jälkeen, että on kiva kun viitsin olla huoliteltu ja siisti ihan arkena kotosallakin.

Vierailija
29/30 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaa, hikoilkaa vaan siellä salilla, mä makoilen telkan ääressä, piereskelen ja oon iljettävästi hoikka.

lisätään vielä vettä myllyyn, et sitten kun oon ollu jossain bilettämässä en pese meikkejä naamasta vaan ne saattaa olla koko viikonlopun naamassa. lasketaanko silloin että on laittautunut?

Vierailija
30/30 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanna oli mielestäni epäsiisti ja laiska, mutta tuli hienosti toimeen vieraidenkin lasten kanssa.

se toinen täti oli yllättävän paksu kun otti huomioon, että harrasti liikuntaa joka päivä. eikä se osannut olla luonteva lasten saati sitten miehen kanssa. sitä ei osannu kuvitella mitenkään dildojen kanssa hääriväksi mielihyväkonsultiksi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä