Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisiko joku auttaa asuntohakemuksen täyttämisessä?

Vierailija
06.01.2012 |

Hiukan tarttisin neuvoja... :)

Jos hakemuksessa pyydetään täyttämään työanatajan ja koulun tiedot, tuleeko minun keikkatyöläisenä opiskelijana täyttää kumpikin kohta vai vain koulu?

Ja sit ne pahemmat kohdat:

- jos oon keikkatyöläinen (1-8keikkaa kuussa) ja opiskelija, onko pääasiallinen tulonlähteeni kohta "opiskelu". Vai onko se silti työ?

- miten voin ilmoittaa kuukausittaisen tuloni jos työ on keikkaluontoista eli saatan tienata 0-400e kuussa :/ Vai ilmoitanko vain opintotuen?

- hakemuksessa kysytään jäljellä olevan opintolainan määrää, tuleeko siihen laittaa tän hetkinen opintolainan määrä? entä kun nostan sitä lisää?

terkuin, vähän pihalla...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Opiskelu. Se on sun pääasiallinen toimenkuva, koska ilmeisesti teet sitä joka päivä. :)

2. Ilmoita se opintotuki, koska senhän ainakin saat. Jos hakemuksessa on Lisätietoja -kohta, niin voit mainita nuo keikkatyöt siinä.

3. Ilmoita vain tämänhetkinen velka. Eihän ne mitään sillä tiedolla tee, että paljonko sulla on tulevaisuudessa velkaa... ;)

Toivottavasti auttoi :)

Vierailija
2/2 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemukset voivat olla kankeita tuolla tavoin. Kirjoita sinne juuri tuo että tienaat 0-400e kuussa työllä ja opiskelet samalla. Asuntotoimistoja eivät kiinnosta tulosi pilkuntarkkuudella, eivätkä he pääse käsiksi tulotietoihisi itse, tai ala tarkistelemaan niitä. Kyllä he ymmärtävät, ihmisiä sielläkin vain työskentelee. Antaa heidän pähkäillä miten luokittelevat sinut. Siinäpähän laativat uudet kaavakkeet.

Itseasiassa, jos mahdollista, mene asuntotoimistoon ja täyttäkää hakemus yhdessä virkailijan kanssa! Täytä helpot kohdat valmiiksi, ja ota vaadittavat liitteet hakemukseen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi