Paljonko pitäis olla painoindeksi, että näyttäis oikeasti hyvältä?
Kommentit (16)
20-21, alle 20 liian tikku yli 23 liikaa rasvaa. Nyt 23 ja löysää kropassa
Haukutaan kuitenkin läskiksi kun painoindeksi on 23-28 vaikka ei taida olla terveydelle kovin suurta haittaa sellaisella painolla.
20 ja näytän hyvälle. Mutta iästä riippuu ja muutenkin vartalon muodosta.
Jos nyt jotain pitäisi saada pois, niin alamahan pieni pömppö.
ap
mulle sopis 23-25, jollekin toiselle tuo olis "liikaa" (vaikka on normaalipainon rajoissa)
ja en näytä hyvälle. On mahaa ja jenkkakahvat. Ja vyötärönympärys melkein 80 eli melkein vaarallisen keskivartalolihava.
nyt menee kyllä 30 rikki tällä hetkellä
Minulla on BMI 23,9 eikä minulla ole juuri mitään "ylimääräistä". Ehkä minulla sitten painaa lihakset??
7
Minä näytän välillä hyvältä peilistä vaikka bmi on lähellä 30, toisinaan kun bmi on ollut 20, en ole näyttänyt hyvältä ja kaikkea tietenkin 20-30 välilläkin se on ollut.
Riippuu hyvin paljon aamusta miltä tuntuu kun katsoo peiliin.
ja mullaki se alamaha pömpöttää. rRuumiinrakenteesta kiinni. Ite näytän muilta osin suunnilleen keskitysleirivangilta, mut tuota ala pömppää on niin että vyötärostä tai lantiosta ei ole tietookaan. itseasiassa, joskus sivuprofiilissa mun vattani on ulompana ku rintani..Kiva..
Mun painoindeksi on 28 ja olen todella plösö, 110-15kg on ylimääräistä ja sen huomaa. Broidini painoindeksi on 29 ja on todella timmissä kunnossa mun mielestä, onkin kova urheilemaan ja roteva ruumiinrakenteeltaan. Näyttäisi varmaan nälkäkurjelta jos laihduttaisi itsensä "oikeaan" painoindeksiin.
Eli silloin olen parhaan näköinen.
Riippuu ihmisestä
Lihas kun on painavampaa kuin läski, joten oikein timmissä kunnossa olevan painoindeksi on helposti korkeampi kuin laihan lihaksettoman.
Itse olen ollut parhaimmillani n. 21-22:ssa.
Nyt about 23 ja en todella näytä hyvältä enkä ole laiha