Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyn miehenä teiltä naisilta, että aikooko vaimoni pettää?

Vierailija
11.11.2005 |

Onko teistä normaalia, että vaimoni lähtee tänään ulos ja pukeutuu seksikkäästi (ts. uusia alusvaatteita a la sukkanauhaliivit, saumasukat ja pitsiliivit tänään ostettuina) ? Firman pikkujoulut. Voinko luottaa? Mitä pitäsisi tehdä? Onko mustasukkaisuuteni liiallista?

Otin yhteyttä etsiväänkin..epätoivoista, kyllä... Hän kertoi, että yleensä epäilyt pitävät paikansa. Meillä on tilanne hieman " outo" , sillä vaimoni on liike-elämässä ja minä olen lastentarhan johtajaopettaja. Ts. meillä ei ole pikkujouluristeilyjä tms. ja minä hoidan lapsia vaimoni työpippaloinnin aikana kotona. Mitä teen - lähteekö tuo etsivän toimeksianto tästä kännystä vai kärsinkö puutteessa/lopun ikääni petettynä? Mitä teen, jos/kun etsivä kuvaa tuon pettämisen? Alkaa nimittäin siltä tuntua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa nätit alusvaatteet juhlavaatteiden alle - tulee itselle siten paremmin juhlafiilis.

Koskaan ei tulisi mieleenikään pettää miestäni.

Vierailija
2/5 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pettääkin, tai sitten olla pettämättä. Alusvaatteista en vetäisi kauheasti johtopäätöksiä. Jos lähtee pettämään ja pukee huomiotaherättävästi sukkanauhaliivit päälle lähtiessään, niin se kuulostaa jo siltä, että haluaakin jäädä kiinni. Siis haluaa erota, mutta ei uskalla ottaa asiaa puheeksi.

Ennemmin kyllä veikkailisin, että vaimosi haluaa tehdä sinut pikkuisen mustasukkaiseksi. Jos et yhtään ihaile vaimosi seksikkyyttä, älyä, seurallisuutta, valtaa, työtaitoja ja viehättävyyttä -koskaan? Hänellä ehkä on tarve antaa vaikutelma, että vientiä vielä olisi ja sinun kannattaisi pitää hänestä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pistä se etsivä hakee sun aivos jostai....

Vierailija
4/5 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mielestä mun pitäisi tietää, että mä olen sen mielestä seksikäs. Arvatkaa mistä. Kun vaivun rättiväsyneenä illalla sohvalle makaamaan ja katsomaan telkkaria,se alkaa kouria mun alapäätä :-///

Vierailija
5/5 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä ei käväissyt hetkeäkään siis pettäminen, vaan omaa miestä ajattelin koko ajan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme