Kuuluisa eläinrääkkääjä Arhinmäen tukijoukoissa
Kissantappovideon tehnyt Teemu Mäki on ilmoittautunut Paavo Arhinmäen tukijoukkoihin presidenttikamppailussa!
Videolla Mäki hakkaa eläinsuojeluyhdistykseltä saamansa kissan kirveellä kuoliaaksi ja runkkaa kissan päälle!
Onnittelut Arhinmäki, ihan on sinulla yhtä hienoja tukijoita kuin mitä itse olet ehdokas!
Kommentit (11)
Tuollainen voisi oikeasti ratkaista ääneni, jos olisi aikonut Paavoa äänestää.
Onko vasureista tullut psykopaattien kermaperseiden puolue?
Vaikka olis minkälainen "taiteilija" niin mulla kans se Mäki on aina pelkkä hullu, perverssi kissantappaja? Ehkä taidepiireissäkin pätee sama, ettei huonoa julkisuutta ole. Teki sen varmaan ihan vaan julkisuuden takia.. Ärsytti niin suunnattomasti kun se sai jonkun hyvän apurahankin yhtenä vuonna. No enpä muutenkaan vasemmistolaista äänestäis, eli ei haittaa siinä mielessä.
tällaista tukijaa edes tiedä tukijakseen. Uskoisin myös, että Arhinmäen eläinlääkäri-vaimollakin olisi sanansa sanottavana tällaisesta tukijasta.
tällaista tukijaa edes tiedä tukijakseen. Uskoisin myös, että Arhinmäen eläinlääkäri-vaimollakin olisi sanansa sanottavana tällaisesta tukijasta.
FB sivullaankin oikein kehuu, että Teemu Mäeltä on tulossa vielä tällä viikolla taidejuliste hänen vaalikampanjaansa.
Teemu on ihan huipputyyppi.
Itse en missään nimessä antaisi tuollaisen ihmisen opettaa alaikäistä lastani.
Teemu on ihan huipputyyppi.
Opettajana Mäki tuntuu olevan vittumainen, ikävä tyyppi jota on vaikea saada kiinni missään tärkeissä asioissa ja jolta on vaikea nyhtää asiallista palautetta.
Rohkenenkin epäillä että tyttäresi on antanut Mäen runkata päälleen kun noin lämpimissä väleissä ovat.
Arhinmäki. Kukapa olisi uskonut. Tämä yhtälö ei millään järjesty päässäni. Ainoa vaihtoehto on, että olen tehnyt hänestä aiemmin täysin väärät päätelmät (no onneksi en kuitenkaan äänestänyt).
Ja että suomen sairaimmasta videosta muistettava tyyppi opettaa aalto-yliopistossa....??????
Siis kirves-runkkari on valittu Aalto-yliopiston henkilökuntaan???????
???????
...Soinin tukijoukoissa, niin voi sitä mölyn ja parun määrää!!!