Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin kiitollinen avustasi koskien Korson päiväkotitarjontaa.

Vierailija
05.01.2012 |

Haen lapselleni keväällä päiväkotipaikkaa Korson alueelta. Olen vähän ulkona näistä paikallisista kuvioista ja kysyisinkin, että mitä päiväkotia suosittelisit 5-vuotialle ja 2,5-vuotiaalle. Kerrothan myös perustelujasi.

Olen valtavan kiitolline, jos autat kaupunkiin hetki sitten muuttanutta. Tämä päiväkodin valinta tuottaa minulle harmaita hiuksia....:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useassa olen niistä töissä ollut, tehnyt siis keikkaa.

Saako aluetta laajentaa vaikkapa 3-5km?

Vierailija
2/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovastikin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostavat. Meillä on painavat syyt saada päiväkotipaikka tältä Korson alueelta. Koivukylä/Tikkurila ym. eivät ole vahvoja vaihtoehtoja. Mitä olisit suositellut?

Kivaa, jos kerrot kantaasi alueen päiväkodeista! Osaan arvostaa sitä.

ap

Vierailija
4/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarukan pk on varsin loistava, oli jo silloin kun nyt ala-asteella olevat lapseni aloittivat siellä pian pk ja kotimme valmistumisen jälkeen ollessaan 5v ja 3½v. Siellä oli ja osin on yhä ihania ja mukavia ihmisiä työssä ja hlökunnan vaihtuvuuteen panostettu, siis siihen ettei hlökunta vaihdu usein.

En ole sen jälkeenkään kuullut paikasta pahaa ja teinpä siellä keikkaakin viimesyksynä:)

hlökunnan kemiat myös puhuvat paikan puolesta

-2-

Vierailija
5/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä Maarukan päiväkodissa hyvä kuri ja puututaanko siellä lasten käyttäytymiseen?

ap

Vierailija
6/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä 3 ryhmässä niistä 4stä on niitä tuttuja töissä jotka siis olleet jo omien lastenikin aikana siellä ja he kyllä ainakin pitävät "jöötä" ja ovat samalla varsin ihania muutenkin:)

Siitä ihan pienten ryhmästä en osaa sanoa kun en ole keikkaillutkaan siinä, mutta esim 3-5v ja eskariryhmässä on hyvä olla kaikin puolin ja eräs vaalea 40+v lh on huipputyyppi ja ollut siellä tosiaan jo silloin kun omani aloitti siinä ryhmässä 3½v iässä.

Ja viimesyksynähän siellä muuttui eräs ryhmä integroiduksi erityisryhmäksi, puheen tuottamisessa muistaakseni niillä lapsilla ongelmia ja aivan ihana lto, nykyisin elto, siinä töissä, oli kummankin lapseni lto siinä ryhmässä missä olivat 5-6v i´issä.

-2-

Onko siellä Maarukan päiväkodissa hyvä kuri ja puututaanko siellä lasten käyttäytymiseen?

ap

Vierailija
7/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pieni päiväkoti Vantaalla?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi