Egyptiasiantuntijat hoi!
Mikä tilanne siellä on lomakohteissa. Uskaltaako sinne matkustaa nyt talvella?
Katsoin finnmatkojen tarjontaa ja todella paljon vapaita matkoja sinne. Melko edullisiakin.
Kanarialle oli taas vähemmän ja kalliimpia.
Mies ei halua Thaimaahan koska se on pedofiilien paratiisi.
Dubaistakaan ei tykkää koska se on tekemällä tehty kaupunki.
Itse haluaisin vaan lämpimään makoilemaan.
Kommentit (2)
Paikkana ja maana ihana ja sydämemme vei, olimme siis siellä heinäkuussa liki 3-vkoa.
Uusi reissu haaveissa mutta ei nyt, liian levotonta ja riskialtista ainakin jos haluaa nähdä muutakin kuin hotellialueen ja me esim kävisimme nyt Kuolleiden laaksossa joka jäi viimeksi välistä parin pvän mahakivun vuoksi.
Kairoonkaan ja pyramideille ei nyt kannattaisi lähteä, siellä kävimme viimeksi ja oli kyllä unohtumaton kokemus:-)
Minusta ei ole mieltä matkustaa kys maahan jos ei voi nähdä ja kokea kaikkea sitä upeaa historiaa ym kuten juuri pyramideja, Kairoa ja sen (ja afrikan alueen) suurinta basaaria, Kuolleiden laaksoa jne.
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=68812&nodeid=157…
Olen seurannut Egyptin uutisia jonkin aikaa, ja vaalit jatkuvat vielä. Oltiin Egyptissä viime tammikuussakin mellakoiden aikaan, eikä siellä turistikohteissa asiasta olisi tiennyt mitään ellen olisi kauppiailta kysellyt.
Itsekin juuri katselin matkoja ja ellei olisi jo toinen reissu varattuna, lähtisin kuun lopussa varmasti Egyptiin. Neljän hengen AI hyvässä hotellissa (olen ollut aiemmin, siksi tiedän) hintaan 1700e. Noh, ehkä ensi vuonna.