Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, juntit kahvilassa

Vierailija
05.01.2012 |

Oli meidän edellä kahvilajonossa.

Eka kysymys: "niin, toi teidän mätileipä. Onko siinä siis mätiä?" Joo, eipä varmaan mätileivässä mätiä ole... No, kun siinä oli kerran mätiä, niin ei sitä ottaneet.

Seuraava kysymys: "Millasta makaroonia tuo makarooni on?" Kyse oli macarons-leivonnaisista...

Apua! :D Miksi ihmiset kysyy pällejä? Noista macaroneistakin ollut joka lehdessä reseptiä viime aikoina, ei voi olla, ettei edes tuon vertaa seuraa...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omahyväinen olo? Ainakin haiskahtaa siltä.

Vierailija
2/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman typeryytesi paljastit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistui oudolle, joten kysyin tarjoilijalta, että pitikö tämän olla mätiä vai? sanoi että eiku se on sellanen kasvis. Lähetin takaisin keittiöön ja vaihdoin ruuan toiseen.

Joten ei sitä aina voi tietää, onko mätileivässä mätiä.

Vierailija
4/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omahyväinen olo? Ainakin haiskahtaa siltä.

Samaa meinasin kysyä.

Toki sitä itsekin ihmettelisin että miten pihalla noi on, mutta ei se nyt mieleen niin jäisi pyörimään että täytyisi tulla nettiin vielä mainostamaan.

Vierailija
5/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää, että en itsekään ole kuullut mistään macarons-leivonnaisista, mutta voisin kuvitella, että en itse niitä olisi makaroniin yhdistänyt, vaikka itse syönkin makaronia en pastaa :)

Vierailija
6/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....etä sushissa se mäti on yleensä tehty merilevästä.

ap, kulmakunnan kirkkain kristalli, vai miten se meni :D

Vierailija
7/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://hungrygirlchronicles.files.wordpress.com/2011/09/macarons111.jpg

Konditorioissa tehdyt macaronit on mahtavia! (Esim. cafe Picnicin on jotain sekundaa..)

Vierailija
8/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....etä sushissa se mäti on yleensä tehty merilevästä.

ap, kulmakunnan kirkkain kristalli, vai miten se meni :D

Muuten se on jotain caviartia tms. Jos kaikki kerran tietävät, että mäti on yleensä merilevää, niin miksi on kummallista kysyä, mitä se on? Vai onko se aina merilevää, eikä VOI olla mätiä, joten ei saa kysyä?

Vierailija
9/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa mätiä ja "mätiä". Se "mäti" on jotain merileväsotkua, jota kasvissyöjät syövät. Itse en sellaista laittaisi suuhuni, vaan haluaisin, että mätileivän mäti on oikeaa mätiä. No, makaronin sotkeminen macaron-leivokseen on vähän omituista, mutta ymmärrettävää.

Vierailija
10/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina, etten tykkää macaronseista, kun niitä olin kuivahtaneita syönyt jossain noutopöydässä tai ostanut kaupasta.

Sitten satuin ostamaan pari maistiksi Chjokosta. Taivaallisia!

Vierailija
11/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kun suomisukulaiset tulevat tänne Keski-Eurooppaan ja viemme heidät syömään. Kyllä sitä saa hävetä, kun olemme varanneet hienoon ravintolaan pöydän 3 lajin illalliselle ja nämä maailman toivot tilaavat pääruoan kanssa MAITOA!!!

Vierailija
12/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kun suomisukulaiset tulevat tänne Keski-Eurooppaan ja viemme heidät syömään. Kyllä sitä saa hävetä, kun olemme varanneet hienoon ravintolaan pöydän 3 lajin illalliselle ja nämä maailman toivot tilaavat pääruoan kanssa MAITOA!!!

Vesi ei sitten vissiin olisi niin junttia?

Vierailija
13/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiömestarille kauhea päänvaiva siitä, mistä noille nyt tähän hätään saadaan lasillinen kylmää maitoa :oD

Oikeasti, kuka ylipäätään tilaa ravintolassa juomaksi maitoa?? Edes lapselle? Ellei olla jossain Sodexon kanttiinissa tai hesburgerissa?

Vierailija
14/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi ei sitten vissiin olisi niin junttia?

Ei ole. Kun edes sitten tajuaisivat tilata vettä. Kerran meinasin revetä, kun tarjoilija toi hienon pääruoan kanssa sukulaiselle ison mukillisen kuumaa maitoa.

Vierailija
15/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiinnittänyt huomiota, että hirveän monet aikuiset juovat ruoan kanssa maitoa, joka omasta mielestäni on aivan käsittämätöntä. Lapse tjuo maitoa ja vasikat ei aikuiset ihmiset. Eikä ikinä missään ravintolassa.

Vierailija
16/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiinnittänyt huomiota, että hirveän monet aikuiset juovat ruoan kanssa maitoa, joka omasta mielestäni on aivan käsittämätöntä. Lapse tjuo maitoa ja vasikat ei aikuiset ihmiset. Eikä ikinä missään ravintolassa.

Maitoa voi kaataa murojen paalle, ruokajuoma on vesi, viini tai joskus olut, siideri, tee tai mehu.

Vierailija
17/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa voi kaataa murojen paalle, ruokajuoma on vesi, viini tai joskus olut, siideri, tee tai mehu.

minkähän takia? Jos sinä et juo ruualla maitoa, niin mikä sinusta tekee niin ylivertaisen että sinun tapasi on ainoa oikea?

Vierailija
18/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina, etten tykkää macaronseista, kun niitä olin kuivahtaneita syönyt jossain noutopöydässä tai ostanut kaupasta.

Sitten satuin ostamaan pari maistiksi Chjokosta. Taivaallisia!

Kyllä ainoat oikeat macaronit ovat Pierre Hermén macaronit. Siinä jää Laduréekin kakkoseksi. Maista ihmeessä joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi