Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liikunta-aloituksista tuli mieleen,että kertokaa te mikä mua vaivaa??!!

Vierailija
05.01.2012 |

Olen ollut kova treenaamaan salilla ja käynytkin siellä 4-6 kertaa viikossa. Olen ollut hyvässä kunnossa, hoikka, harrastanut muutakin liikuntaa välillä jne. Nyt olen ollut monta kuukautta aivan vetämätön, salit eikä muu liikunta nappaa yhtään, apino on noussut ja tekee mieli vaan syödä koko ajan. Kilpirauhasen vajaatoiminta on, mutta lääkityskin on. Tää painonnousu aiheuttaa sen,e ttä kieltäydyin juuri miehen työpaikan illanviettoon lähtemästä, koska oma kroppa ärsyttää ja ällöttää niin paljon. Ja silti en jaksa salille lähte, painun vaan työpäivän jälkeen nukkumaan ja olen koko ajan äreä ja väsynyt!

Mistä tämä johtuu, mistä löytyy apu tähän olotilaan????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko elämässäsi muuten tapahtunut jotain uutta, stressaavaa, masentavaa ms. mikä vaikuttaisi mielialaan noin? (Itsellä tosin jo talven pimeys aiheuttaa sen ettei jaksa yhtään mitään ja on kiukkuinen)

Vierailija
2/3 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko elämässäsi muuten tapahtunut jotain uutta, stressaavaa, masentavaa ms. mikä vaikuttaisi mielialaan noin? (Itsellä tosin jo talven pimeys aiheuttaa sen ettei jaksa yhtään mitään ja on kiukkuinen)

syönyt puoli vuotta 2 kpl 0,1mg Thyroxin-tablettia ja en ole tässä välissä kontrollissa käynyt. ei mitään hajua mistä tää johtuu, nytkin tekisi mieli vetää jääkaappi tyhjäksi ja painua päikkäreille.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaamosväsymys. Kokeile kirkasvalolaitetta, sellaista joka laitetaan korvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan