Mitä outoja tapoja teillä on? Nyt kaikki tunnustakaa!
Aloitan vaikka itse. Katson joka kerta kaupasta tullessani kauppakuittia. Tähän "ihailuun" saattaa mennä vaikka puolikin tuntia.
Katson yleensä sitä mitä alennuksia olen saanut. Esim. karjalanpiirakat -20%. pullopalautus 1,20 jne.
Outoa mielestäni, koska saan tästä mielihyvää. Tajusin asian vasta, kun kävin taas hakemassa sen kuitin ja asetuin mukavasti tuohon sohvalle.
Eli mitä tapoja teillä muilla on jotka ovat hieman normaalista poikkeavia :D
Kommentit (18)
Syön niin, että joka lajiketta pysyy lautasella sama määrä. Syön karkkikulhostakin niin, että joka väriä jää yhtä monta. On vaan kivempi katsella kaunista lautasta, jossa on muodot ja värit tasapainossa. :D
etten tarvitsisi nähdä käärmettä pöntössä.
Mä olen kovin miesmäinen ajatusmaailmaltani. Mua ei kiinnosta sellaiset naiselliset jutut oikein ollenkaan. Mulle pitäis varmaan maksaa, että jaksaisin lukea vaikka näitä naisten kirjoitamia blogeja, jotka ovat täynnänsä vain vaatteita, sisustamista ja mitä upeampia kakkuja.
(välihuomautuksena tähän, että ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä jostain muusta kuin pinnallisesta asiasta olevia blogeja - ennen luin mm. lesbotytön elämästä, syöpään sairastuneen elämästä yms., mutta ovat joko lopettaneet bloginsa tai parantuneet - onneksi!)
Mun outo tapa on siis varmaan hyvinkin yleinen tapa miehelle, mutta ei niinkään naiselle. Tykkään talousuutisista ja autoista. Oli ihan älyttömän mielenkiintoista tutkia erilaisia autoja (kun nyt sellainen siis piti ihan välttämättömyyssyistä ostaa) ja ostoksen jälkeenkin laskeskelin, että mikä nykyään tulee halvemmaksi - bensa, diesel vai hybridi-kone.
Toisena outoutena voisi pitää ehkä blogiani, jota kirjoittelen ihan omaksi ilokseni. KUKAAN ei ole koskaan kommentoinut sinne mitään. ;-)
joskus olen yllättänyt työntämällä sormen sen persereikään kun se on paskalla voi sitä sotkua:/ olen myös joskus nostanut salaman nopeasti sen mulkun pöntöstä kun se on kusella ( istuu aina kun kusee ) lopputulos kuset lattialla ja kaameeta räkättävää naurua molemmilta:) voih onpa meillä halvat huvit.
Toisena outoutena voisi pitää ehkä blogiani, jota kirjoittelen ihan omaksi ilokseni. KUKAAN ei ole koskaan kommentoinut sinne mitään. ;-)
No, mä taidan olla sit TOSI outo, sillä mun blogiin ei edes pääse kukaan muu kuin minä, enkä ole tunnustanut koskaan kenellekään läheiselle, että minulla on mokoma "harrastus"!
joskus olen yllättänyt työntämällä sormen sen persereikään kun se on paskalla voi sitä sotkua:/ olen myös joskus nostanut salaman nopeasti sen mulkun pöntöstä kun se on kusella ( istuu aina kun kusee ) lopputulos kuset lattialla ja kaameeta räkättävää naurua molemmilta:) voih onpa meillä halvat huvit.
vaan SAIRAS. Ja luultavasti miehesi myös.
hengailen AV:lla eikä mulla ole edes lapsia
vaan SAIRAS. Ja luultavasti miehesi myös.
nämä nyt ei ole mitenkään pervoilumielessä käytössä vaan enemmänkin käytännön piloina.
Toivottavasti Suomeen ei tule itsenautintaveroa, jota myös ns. käsiveroksi voisi kutsua, jossa veroa maksetaan sykäysten perusteella, kuten aikoinaan maksettiin puhelinlaskut sykäysten määrän perusteella. Kun rahaa menee Kreikkaan ja muihin EU-maihin, niin ei sitä tiedä, mitä poliittiset päättäjät vielä keksivät.
Keskustelen itseni kanssa ihan jatkuvasti, käyn eräänlaista päänsisäistä vuoropuhelua. Monet mielipiteeni muodostan sillä, että olen lähtökohtaisesti jotain mieltä ja sitten "toinen osapuoli" pääni sisällä alkaa automaattisesti keksimään argumentteja mielipidettäni vastaan. Vasta kun olen pyöritellyt kaikki mahdolliset "värit", mitä aiheesta voi löytää, muodostan lopullisen mielipiteen sitä kautta. Olen saanut kehuja tehokkaasta ajatustyöstäni, lieneekö sitten tuon ansiota? ;)
Kuittia tykkään katsella, suurin tyydytys tulee siitä jos olen löytänyt edullisesti kamalan kasan ruokaa. Eräs päivä olin lähes liikuttuneessa tilassa siitä, miten kolmen päivän ruoat maksoivat alle kympin..! :D
Syön niin, että joka lajiketta pysyy lautasella sama määrä. Syön karkkikulhostakin niin, että joka väriä jää yhtä monta. On vaan kivempi katsella kaunista lautasta, jossa on muodot ja värit tasapainossa. :D
Ärsyttää jos ei mene tasan. Otan sitten lisää sen verran että menee.
Te molemmat olette sitten varmaan superlihavia, jos tuo on syy ottaa lisää :O
Keskustelen itseni kanssa ihan jatkuvasti, käyn eräänlaista päänsisäistä vuoropuhelua. Monet mielipiteeni muodostan sillä, että olen lähtökohtaisesti jotain mieltä ja sitten "toinen osapuoli" pääni sisällä alkaa automaattisesti keksimään argumentteja mielipidettäni vastaan. Vasta kun olen pyöritellyt kaikki mahdolliset "värit", mitä aiheesta voi löytää, muodostan lopullisen mielipiteen sitä kautta. Olen saanut kehuja tehokkaasta ajatustyöstäni, lieneekö sitten tuon ansiota? ;)
Nyt aloin pitää itseäni outona. En ole ennen pitänyt, kun olen ajatellut tuon olevan tavallista :/
Otan aina hyvin vähän aluksi.
En yleensä ota lisää vaan syön ensin pois ylimääräiset ja nautiskelen lopuista tasatahtiin. Ja minulla on syöminen aina kesken, kun muut jo lopettaa. Ihmekös tuo, ei ole hirveän nopeaa touhua tuollainen järjestelmällisyys. :)
hengailen AV:lla vaikka olen lapseton! :D
Teen sellaista toimistoduunia, jossa noin 60 % työpäivästä on "luppoaikaa" jos sattuu hiljainen päivä, ja varsin usein tämän ajan vietän näillä eri keskustelupalstoilla.. Olen ihan koukussa, varsinkin jos on paska päivä, piristää kummasti kun lukee näitä keskusteluja.
Iloa pienistä asioista.
Mitähän minulla on... palaan kohta kertomaan, kun keksin.