Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa auton lainaajat jotka palauttaa auton tankki tyhjänä.

Vierailija
05.01.2012 |

Kohta mä rupea parilta ihmiseltä ottamaan vuokrarahan auton lainaamisesta.

Eikä kyse ole siitä että enkö olisi sanonut heille siitä, vaan siitä kun ne ei välitä. "Mä en nyt kerennyt käymään tankilla"

Jos mä soitan perään ja sanon että "oisit voinut tankata" niin vastaus on "ainiin, mä unohdin"

Ärsyttää eniten se että kun itse haluaa auttaa, niin sitten siita oikeesti melkein vaan kärsii. Vähin mitä auton lainaaja vois tehdä on se että palauttaa auton ehjänä ja niin että bensavalo ei pala!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerien ihmisten auttamisesta ei saa kuin itselleen pahan mielen.

Kyllä mäkin olen mielelläni reilu ja autan, mutta jos autettava suunnilleen pitkät haistattaa, eikä millään lailla arvosta, niin silloin se on viimeinen kerta kun autan.

Vierailija
2/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) On sellaisiakin lainaajia, jotka eivät palauta autoa ollenkaan

b) mikään pakko ei ole lainata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) On sellaisiakin lainaajia, jotka eivät palauta autoa ollenkaan

b) mikään pakko ei ole lainata.

Mutta jos toiselle haluaa olla ystävällinen ja sinänsä ei olis mitään sitä vastaan että autoa lainaan, niin olis tosiaan ihan kiva että hän maksaa edes omat bensansa.

Tai sitten täytyy tosissaan tehdä niin että eräille ihmisille ei enää autoaan lainaa.

Vierailija
4/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuvat ainakin ostamaan omat bensat millä ajelevat.

Täytyy myöntää että välillä harmittaa kun on juuri tankannut ja viikonlopun jälkeen saa taas tankata, tosin autonlainaajat on omia lapsia, muille ei kyllä ihan helposti autoa lainaisi, ei kyllä omissa tutuissa olekaan sellaisia jotka tarvitsisivat, joka perheessä vähintäin kaksi autoa.

Vierailija
5/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäviä kaverieta sulla.

Siihen aikaan kun itse olin autoton, lainasin toisinaan kavereideni autoja. Palautin auton aina tankki täynnä (vaikka lainatessani se olisi ollut alle puolenvälin), kerran kävin myös paikkauttamassa ikkunassa olleen kiveniskemän. Milestäni tankkaaminen on vähintä mitä voi auton lainasta hyvittää.

Älä enää lainaa autoa tuollaiselle kaverille. Mielestäni voit sanoa syynkin: et lainaa, koska aikaisemmin _sovittu_ tankkaaminen on jäänyt tekemättä.

On kuitenkin ihanaa, että on olemassa sinun kaltaisia ihmisiä. Monelle autottomalle lyhyt autonlaina saattaa olla älyttömän iso apu.

Vierailija
6/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tekstarilla viestin että lainaamani auto "hajosi" moottoritielle ja MINUN pitäisi hakea romu pois.

Työpäiväni meni pilalle, kuluja tuli melkein 500 ja totuus oli että tankki oli ajettu tyhjäksi, autossa ei mitään vikaa!

Vierailija
7/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oikein ikinä ole käsittäny sitä että joku lainaa autoaan jollekin.. Itse en IKINÄ lainaa autoani kenellekään. Sillä ajaa minä tai mies, ja mahdollisesti tulevaisuudessa meidän lapsi. Tai jos ajaa, niin jompi kumpi meistä on kyydissä, mutta tätäkään ei ole kyllä ikinä tapahtunut.

Ap: kyllä on törkeää palauttaa auto niin että bensavalo palaa! Ite saattasin sanoa sun tilanteessa muutaman vähän enempiki valitun sanan, enkä takuulla samalle tyypille enää lainaisi. Siis jos ylipäätään ikinä lainaisin.

Vierailija
8/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pätee vanha englantilainen sanonta.

Fool me once - shame on you.

Fool me twice - shame on me.

Vierailija
9/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluja, mutta autoa en ole ikinä lainannut kelleen. Mun mies ja isä ovat ainoat, jotka saavat sillä mun lisäksi ajaa. Enkä mä ole edes koskaan omistanut kallista autoa, mutta se on sellainen kapistus, että jos joku mokaa, niin siitä tulee hemmetinmoiset maksut MULLE ja muutenkin pidän autoa jotenkin henkilökohtaisena paikkana.

Vierailija
10/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison suvussa on tuollaisia lainaajia vaikka kuinka.

Väkit ovat meneet poikki kun emme ole suostuneet hyväksikäytettäviksi. Voi harmi... :)

Vierailija
11/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei odota vastapalvelusta. Eikä ole ahne.

Et sinä mikään oikea ystävä ole jos et anna autoa bensoineen ja odotat että kaveri aina muistais sen tankata. Kaveria autetaan pyyteettömästi.

Vierailija
12/14 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ihan kelle tahansa. Noi jotka jättää bensat usein maksamatta, on mun oma broidi ja hyvä ystävä, sellaisia joille voi sanoa suoraan asiasta ja olen sanonut, mutta ei vaan mee perille.

Mä aionkin nyt tehdä niin että seuraavan kerran kun tulee autoa pyytämään niin sanon että ei käy.

-ap

Vierailija
13/14 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tällanen ongelma itse asiassa mun skootterin kanssa. pikkuserkku tapas lainata sitä ja jätti tankkaamatta. on tosi kiva kaveri ja ikävä valittaa tällasesta "pienestä" jutusta ja jätinkin valittamatta pitkään. sitten aloin laskeskella paljonko olin maksanut sen ajeluja hyvän hyvyyttäni ja totesin että useampi saturainen oli siihen kulunut parin vuoden aikana. siinä vaiheessa päätin että asialle on tehtävä jotain. no, serkulla oli vähän tiukka paikka taloudellisesti tai niin ainakin sanoi ja olisi tarvinnut taas skootteria lainaan jotain varten. eikä rahatilanteen vuoksi halunnut maksaa bensoja. no, ei mullakaan mitään rikkauksia ollut, joten sanoin, että ei käy. se pyysi ja pyysi ja käskin lainaamaan bensarajat jostain. kun sanoi ettei voi lainata tähän hätään lätkäisin sille tekstarina linkin lainasivustolle http://www.pikavippi-vertailu.biz/ ja naurut päälle. no kävi niin että serkku otti ton tosissaan ja otti pikavipin lainatakseen multa skootteria. huh huh, jotenkin kadutti kyllä sen jälkeen. mutta toisaalta, parempi että se ite maksaa kuin minä toimisin vuodesta toiseen aina vaan maksumiehenä.

en osaa sanoa mitä näissä tilanteissa pitäisi tehdä. oon aina ollut ystävällinen ja reilu näissä jutuissa ja olen sitä mieltä että mieluummin ihminen on hyväsydäminen ja huijattu kuin kovapintainen ja rationaalinen. ei raha kuitenkaan ole kaikki kaikessa. ei kuitenkaan ole kiva kun vuodesta toiseen jatkuu sama meininki, sillon haluaisi tehdä asialle jotain... en ole ratkaissut tätä pulmaa vielä itte, eikä näemmä muutkaan tällä foorumilla ;) vastausten tasosta päätellen...

Vierailija
14/14 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti pari valmista summaa eri vaihtoehdoiksi, esim. lyhyt matka kauppakeskukseen tai viikonlopun mökkireissu. Ei se haittaa, vaikka pyytämäsi maksu olisi enemmän mitä oikeat bensakulut, sillä kyllä se auto kuluu käytössä. Kun laita "lainaamiselle maksun", niin ei tarvitse pohtia, että ajeleeko joku taas tylysti sun piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän