Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannustaako miehenne teitä ottamaan aikaa itsellenne?

Vierailija
05.01.2012 |

Minulla kannustaa. Aloitin vuosi sitten kuntosali/ryhmäliikuntaharrastuksen ostamalla vuosijäsenyyden salillemme. Ja kävinkin siellä ahkerasti. Meillä 2 lasta (6v ja 8v) ja molemmat olemme töissä. Silti mieheni nyt taas vuodenvaihteen koittaessa sanoi että jatka vaan harrastusta ja laita aina hänen kalenteriin edellisellä viikolla jumppa-aikani niin hän järjestää menonsa ja työnsä sen mukaan (on yrittäjä).

On ilmeisesti huomannut kuinka tärkeä harrastus on minulle. Viime vuoden olin pirteämpi ja energisempi kuin pitkiin aikoihin, kun minulla oli tämä oma harrastus. Eli on tajunnut hyötyvänsä siitä itsekkin.. :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon liikuntaa. Mies kehuu miten paremman lihaskunnon myötä olen entistäkin kivempi sänkykumppani :)

Eli puolin ja toisin hyödytään. Mies treenaa itsekin.

Tapaan myös paljon ystäviä (iltamenoja), koskaan ei mitään napinaa tule tämän johdosta. On ihanaa hiukan käydä tuulettumassa ja palata sitten kotiin rakkaimpien luo! Tulisin hulluksi jos vain nököttäisin kaikki illat pelkästään kotona. Eikä tässä iässä aineenvaihdunnan tasaista hidastumistakaan pysty enää sivuuttamaan olankohautuksella - kuntoilu on todellakin tarpeen arjen jaksamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan