Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitaja (päiväkoti) vastaa kysymyksiin jos sellaisia tulee?

Vierailija
11.11.2005 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on täysin laitonta mutta arkipäivää tällä hetkellä päivähoidossa. Ei ehkä joka viikkoista mutta liian usein kuitenkin

Vierailija
22/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: lastenhoidon koordinaattori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko laittaa oma lapseni hoitoon (1v.) Valintani olisi Ryhmäperhepäivähoito tai perhepäivähoito.

Vierailija
24/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et vastannut kysymykseeni. Eli jos näin on, miksi tuttavapiirissäni on lukuisia 1-1,5-vuotiaita, jotka ovat päiväkodissa ja menevät sinne aamulla innoissaan hihkuen kun näkevät kavereita, ovat vielä iltapäivälläkin aurinkoisia ja illalla kotona myös kaikki hyvin? Eivätkö nämä vanhemmat osaa tulkita lapsiaan vai miksi luulevat, että kaikki sujuu hienosti, jos kerran arki todella tuollaista kuin kuvaat, minkä luulisi heijastuvan lapseen mm. haluttomuutena jäädä päiväkotiin aamuisin? Kyseiset lapset ihan tavallisissa kunnallisissa päiväkodeissa ympäri pk-seutua.

Vierailija
25/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava piiriini kuuluvat lastenhoitajat/opettajat ovat laittaneet pienet lapsensa perhepäivähoitajalle tai olleet itse kotona.

Se vähän pistää miettimään että mitä se hoidon laatu päiväkodissa on...En tarkoita että työntekijät olisi huonoja, vaan että lapsia on liikaa joten työtä kai tehdään liukuhihnalta.

Vierailija
26/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuus. Kaiken maailman johtajat pyöritteleenb täyttöasteita sun muita numeroita eikä tiedä oikeasta tilanteesta mitään.

Minulle on pomo sanonut että sijaista ei tule ja piste

Vierailija
27/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita että joka päivä ja jatkuvasti tilanne olisi näin huono. Kyllä toistaiseksi niitä hyviä päiviä on onneksi enemmän.

Eikä lapset laske että nyt tolla tädillä on neljä lasta liikaa vahdittavana. Vaikka olisin yksin 20 lapsen kanssa tekisin kaikkeni että jokaisella niistä olisi hyvä olla päiväkodissa

Vierailija
28/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni parempi jos olisi enemmän samanikäistä seuraa lapsellesi.

Vierailija
29/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienille? kun sanoit, että alle 2v kuuluu vain kotiin? miksei esim 1,5 " kuuluisi" mielestäsi päiväkotiin? ja miksi myöhemminkin laittaisit omat lapsesi ryhmä- tai perhepäivähoitoon? kerro vähän tarkemmin, kun itselläni on kuvitelma, että päiväkoti olisi lapselleni parempi paikka kun pph (itse olen luokanope).

Vierailija
30/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pienille? kun sanoit, että alle 2v kuuluu vain kotiin? miksei esim 1,5 " kuuluisi" mielestäsi päiväkotiin? ja miksi myöhemminkin laittaisit omat lapsesi ryhmä- tai perhepäivähoitoon? kerro vähän tarkemmin, kun itselläni on kuvitelma, että päiväkoti olisi lapselleni parempi paikka kun pph (itse olen luokanope).

Ovat molemmat kodinomaisempia. Myös ryhmät ovat pienempiä. Enemmän puuhastelua pienellä porukalla esim. leipomista, vesileikkejä, metsäretkiä yms...

Vierailija
31/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapsi. Hauskaa pe iltaa kaikille!

Vierailija
32/32 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät metsäretkiä, puuhaavat kaikkea ja lapset kertakaikkiaan tyytyväisiä samoin vanhemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi