Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko heittäytyä seksiin?

Vierailija
18.11.2005 |

Maalaisjärjellä ajateltuna kyky heittäytyä seksin pauloihin on yksi merkittävin tekijä sille, kykeneekö seksistä nauttimaan. Jos koko ajan kelailee, onko tukka hyvin tai roikkuvatko tissit, niin lopputulos ei ole taatusti tyydyttävä.

Uskon, näin naisena, että suuri osa miehistä arvostaa enemmän seksiin heittäytyvää naista kuin hyvännäköisyyteen pyrkivää ilmeiden hakijaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuosienkin takaa joku on kehunut parhaaksi panokseen, eikä edes vonkuumielessä. *ylpeä pystistään*

Vierailija
2/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi sen kyvyn voi vaan menettää. Olen aina " heittäytynyt" ja nauttinut seksistä ja paljon. Seurustelin miehen kanssa, joka oli totaalisen ankea ja passiivinen sängyssä, kielsi minua liikkumasta ja oli tyytyväinen lähetyssaarnaajaan, ts. ei suostunut muihin asentoihin. Lopulta seksi alkoi oksettaa, ja olin lahna, kuten hän halusi. Hän myös alkoi arvostella kroppaani kesken panonkin. Erosimme.

Nyt palailin vanhan, ihanan vakipanoni luokse, ja kas: Olen paskajäykkänä kuten sen miehen kanssa, en YHTÄÄN mukana, ja kaikki lihakset kateissa. Oikeasti järkyttävää, että huono seksi saa ihmiselle tuollaisia traumoja. Jännitän, olen jäykkä, en osaa liikkua, ja ekaa kertaa elämässäni ajatus harhailee jossain!!!

Onneksi vakipano ymmärtää, ja sovimmekin että on kärsivällinen. Mä olen ihan hukassa, en voi ymmärtää, että 15v hyvän seksielämän jälkeen yksi sängyssä outo mies voi viedä heittäytymiseni täysin!

Tietääkö kukaan mistä puhun? Vakipano sanoo, että alapään lihakset on kuin hauis, se katoaa, jos sitä ei käytä. Että homma korjaantuu kun se voimistuu. Mutta on se vika päässäkin.

Onko kellään kokemusta heittäytymisen katoamisesta? Tai miehestä, joka käskee olla lahna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hakuaisinkin niin jotenkin enää ei vaan tunnu osaava. Pitää opetella.

Vierailija
4/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä on kyse jotenkin samasta asiasta :).

Vierailija
5/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin pelko voi tehdä sen, että halu on kova mutta ristiriita suuri. Kiihottuvasta naisesta ei sitten olekaan kumppaniksi. Lasten äidiksi halutaankin se nainen, joka ei erityisesti nauti seksistä. Sitten kun avioliitto on kestänyt jonkun aikaa, kaivetaan se muistojen kiimainen nainen kalenterista ja itketään perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi