Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ankeeta kun mä en enää kiihotu edes itsetyydytyksestä.

Vierailija
04.01.2012 |

Onko mun seksuaalisuus nyt lopullisesti loppu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitko vaan rämppään ja kiihotus oli kova vai edelsikö se jotakin toimenpiteitä aiemmin?

Vierailija
2/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei orgasmia vuonna 2011 repikää siitä... seksiä useita kertoja viikossa ikää 29... jotain vialla ja pahasti,...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen en tarvinut kuin yhden katseen ja olin kuin märkä suo nyt kymmenien minuuttien hiplauksen ym jälkeen olen edelleen suuri autiomaa. tätäkö se loppuelämä on? ei paneta ei.

Vierailija
4/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen en tarvinut kuin yhden katseen ja olin kuin märkä suo nyt kymmenien minuuttien hiplauksen ym jälkeen olen edelleen suuri autiomaa. tätäkö se loppuelämä on? ei paneta ei.

Sen luulisi kostuttavan aika hyvin.

Vierailija
5/5 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten libido lähti jo laskemaan. Menin naimisiin 23-vuotiaana ja seksi miehen kanssa on ollut aina surkeaa (uskonnollisista syistä ei kokeiltu seksiä ennen avioliittoa), koskaan en oo hänen kanssaan orkkua saanut. Johtuu aika paljon miehen asenteeta. Alko heti haukkumaan mun löysyyttä ja kyvyttömyyttä kun eka kerta ei ollu kummonen. Seksitaitoja oon oppinut myöhemmin, mutta aina oon tuntenut itseni huoraksi, koska olen vaan tyydyttänyt miestä saamatta itse mitään.

Nyt olen 43v ja ilmeisesti on viimeinenkin kiinnostus seksiin kadonnut.