Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusien rintsikoitten olkaimet valuvat olkapäille. Missä vika?

Vierailija
04.01.2012 |

Muuten koko tuntuu oikealta (90D).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla valuu ihan samoin kaikissa liiveissä. Ainoat olkaimet mitkä pysyy paikoillaan on silikoniolkaimet. En tiedä missä vika.

Vierailija
2/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaimet on kiinnittyneet liian ulkoreunoihin, myös takaa liian lähellä kainaloita eikä selkärankaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärysmitta aiheuttaa olkaimien valumisen.

Vierailija
4/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää löytää se oma malli, Joku luisuhartiaisempi pärjää vain takaa ristiin menevillä.

Mutta jos muut samantyyppiset liivit on ok, joko koko on väärä tai olkaimet pitää laitta tiukemmalle.

Vierailija
5/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut urheiluliivejä, malli jossa olkaimet yhdistyvät takana? Ei luista mihinkään!

Monet muut, joissa olkaimet menee ristiin eivät sovi kuin pienirintaisille, koska niissä on ohuet naruolkaimet.

On myös olemassa erillisiä silikonisia olkaimiin kiinnitettäviä osia, varsinainen tarkoitus on kai estää olkaimia uppoamasta hartioihin, mutta auttaisikohan tuohonkin ongelmaan?

Vierailija
6/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minunkin veikkaukseni. Jos liivien kuppi on oikean kokoinen, niin kannattaa kokeilla kokoa 85E, niin kuppi on saman kokoinen kuin koossa 90D, vaikka ympärysmitta pieneneekin.

Vierailija
7/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaimet valuu aina. Olen suuririntainen (h70) ja kuitenkin hoikka ja kapeaharteinen. Noin isoja liivejä ei vaan kertakaikkiaan tehdä sellaisia, joissa olkaimet olisivat riittävän lähellä toisiaan. Aina valuu. Olen oppinut elämään asian kanssa.

Vierailija
8/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes lainkaan luisuharteinen, vaan mulla on ihan leveät hartiat. Mutta kun on myös suuret rinnat, niin on liki mahdoton tehtävä löytää riittävän pienellä ympärysmitalla riittävän suuria kuppeja. Ja sitten siihen päälle vielä sellaiset, jotka olisivat malliltaan muutenkin sopivat.

Ja kun vihdoin hyvät löydät, niin et ehdi ostaa niitä lisää varastoon ennen kuin mallit vaihtuu tai kuten täällä pienellä paikkakunnalla ennen kuin koko myyjäliike menee nurin.

Enkä siten ole ikin ymmärtänyt, että miksi ihmeessä niitä olkaimia ei voisi liiveissä kiinnittää vähän keskemmälle. Miksi ne on tosiaan oltava siellä kainalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi