Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

missä ammateissa tienaa sen av:n vakkarin eli 7000?

Vierailija
18.02.2012 |

Haluaisin niin mielelläni päästä samoille palkoille ja olen valmis vaihtamaan. Tällä hetkellä olen sosiaalityöntekijä ja tienaan alle 3000 bruttona.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkaise vaikka suomalaisten keskiansiotilastoja. Miten kaikki hyvätuloiset muka olis valikoituneet tälle palstalle?

Vierailija
2/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaistakohan elämä olisi, tienaisi 7000 kuussa?

Voisi ostaa mitä ikinä haluaa?

Ei tarvitsisi koko ajan enää venyttää penniä?

Ei tarvitsisi joka asiassa säästää?

haaveilee pienituloinen kirjastonhoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ( jos tekee kahta-kolmea työtä), lakimiehet pk-seudun yksityispuolella, isojen firmojen toimarit ja talousjohtajat, osa yrittäjistä

Vierailija
4/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli av-mammat on siis enimmäkseen lääkäreitä (ihan heti ei viestien tasosta muuten uskoisi)isojen firmojen toimitusjohtajia tai lentokapteeneita?

Mielenkiintoista...

Vierailija
5/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja dokaamisesta, mulla jo kolmas pullo menossassh hik! :DDDDD

Vierailija
6/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli av-mammat on siis enimmäkseen lääkäreitä (ihan heti ei viestien tasosta muuten uskoisi)isojen firmojen toimitusjohtajia tai lentokapteeneita? Mielenkiintoista...

Pörssianalyytikot täällä kuppaa väittelemässä siitä onko Jenna-Juulian ja Nico-Petterin parempi olla kotona vai päiväkodissa. AIVAN.

Niinpä niin.

Vierailija
7/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalityöntekijäpohjalta ponnistaisi nopeimmin?

Vierailija
8/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nätti niin silloinhan sinulla pankki perseen alla

Vierailija
9/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka liene jotain tuommoista?

Eikös juristit esimerkiksi pääse useinkin tuommoisille tienesteille, kun eivät ole ihan noviiseja enää?

Vierailija
10/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan siitä voisi nykyään veloittaa? Ei oikeen ole taksat tiedossa. Rikastuuko sillä oikeasti?

Vierailija
11/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne kyllä myy itteään.

Mitään muuta keinoa ei tän tasoilla jutunvääntäjillä tuommoisiin ansioihin ole.

Vierailija
12/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan siitä voisi nykyään veloittaa? Ei oikeen ole taksat tiedossa. Rikastuuko sillä oikeasti?

prostituoidut veloittaa siinä 100-200 euroa 30 min. Tutkimusten mukaan harva suomalainen prostituoitu rikastuu tienesteillään, koska yleensä syy prostituution aloittaminen ei ole taloudellinen ahdinko, vaan se, että haluaa minimaalisella työnteolla maksimaaliset tulot.

Vierailija
13/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mammat tosiaan tienaa 7 tonnia niin ne kyllä myy itteään.

Mitään muuta keinoa ei tän tasoilla jutunvääntäjillä tuommoisiin ansioihin ole.

Omaasi?

Vierailija
14/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen suuressa asianajotoimistossa lakimiehenä, minulla on yli 10 vuoden kokemus enkä tienaa 7000 kuussa. Ja silti tienaan selkeästi oman ikäryhmäni keskiarvoa enemmän (lakimiesliiton palkkatilastojen mukaan). Tiedän, että osa provisiopalkalla olevista tienaa ylikin tuon, mutta se vaatii sitten sellaisia 70 tunnin viikkoja vähintään. Osakkaat tienaa myös hyvin, mutta kuinka moni heistä roikkuu AV-palstalla...

Vierailija
15/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU-hommissa.

Vierailija
16/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tienaa nettona >7000 e kuussa ja minä olen kotona lasten kanssa.

Asumme ehkä tilavammin kuin keskiverto perheet, mutta muuten elämme säästäväisesti aivan tavallista lapsiperheen arkea, kuten kuka tahansa muukin (vähemmän tienaava) perhe.

Lomamatkat ovat ainoita hetkiä, jolloin hiukan "nautimme" varakkuudesta, eli satsaamme tasokkaisiin hotelleihin ja laadukkaaseen ruokaan :)

Millaistakohan elämä olisi, tienaisi 7000 kuussa?

Voisi ostaa mitä ikinä haluaa?

Ei tarvitsisi koko ajan enää venyttää penniä?

Ei tarvitsisi joka asiassa säästää?

haaveilee pienituloinen kirjastonhoitaja

Vierailija
17/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen suuressa asianajotoimistossa lakimiehenä, minulla on yli 10 vuoden kokemus enkä tienaa 7000 kuussa. Ja silti tienaan selkeästi oman ikäryhmäni keskiarvoa enemmän (lakimiesliiton palkkatilastojen mukaan). Tiedän, että osa provisiopalkalla olevista tienaa ylikin tuon, mutta se vaatii sitten sellaisia 70 tunnin viikkoja vähintään. Osakkaat tienaa myös hyvin, mutta kuinka moni heistä roikkuu AV-palstalla...

Toisaalta asianajotoimistoissa ei olekaan kovin hyvät palkat verrattuna esimerkiksi yritysjuristeihin. Teollisuuden ja kaupan sektorilla tienaa huomattavasti mukavammin kuin asianajopuolella. Tosin epäilenpä, että senkään puolen lakimiehiä kovin monia av:lla pyörii... Niin ja itsekin täällä on tullut käytyä lähinnä äitiys- ja näin hoitovapaalla.

Vierailija
18/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienasi tammikuussa bruttona 7000, mutta tekikin ihan älyttömästi töitä myrskytuhojen jäljiltä, ei juuri ollut vapaapäiviä, ja ylityökorvaukset juoksi. Ja tuossa oli ehkä jotain lomakorvaustakin vielä mukana. Normaalisti saa jonkun 2500 käteen. Mutta kyllä oli hulppea hetki, kun näytti palkkakuittiaan, ja saatiin kerrankin rahaa säästöön!

Vierailija
19/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x120 x 20 =7200

Vierailija
20/45 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo edellinen tietysti netto