Surettaako sinua Kiinteistö-Kaisan surkea kohtalo?
Itse kohdaltani on myönnettävä, etten oikein osaa eläytyä hänen syvään murheeseensa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/kiinteisto-kaisa-surun-murtamana-yriti…
Kommentit (10)
niin ei siinä auta edes karvattomat kissat eikä siedätys tapahdu niin, että väen väkisin ollaan allergisoivan eläimen lähellä.
Kissoja lähinnä käy sääliksi. Luonnottomiksi jalostettuja ja joutuivat nyt uusiin koteihin.
kävin ostamassa paketin nenäliinoja ja keskityin oikein hänen surkeaan kohtaloonsa. helpotti!
kävin ostamassa paketin nenäliinoja ja keskityin oikein hänen surkeaan kohtaloonsa. helpotti!
Itselleni olisi kova pala jos joutuisin luopumaan koirastani joka on minulla ollut 9-vuotta ja kissastani joka on ollut 12,5-vuotta. Kyllä nuihin eläimiin kiintyy. Minun lapsuuden kodissa on aina ollut koira ja on ihan luonnollista että minullakin on ollut sitten omassa elämässä. Minulla on myös lapsi.
Että tätini on lupaillut että jos joskus joudun esim. kissasta luopumaan niin hän voisi sen mielellään ottaa. Koira menisi varmaan vanhemmilleni.
Itselleni olisi kova pala jos joutuisin luopumaan koirastani joka on minulla ollut 9-vuotta ja kissastani joka on ollut 12,5-vuotta. Kyllä nuihin eläimiin kiintyy. Minun lapsuuden kodissa on aina ollut koira ja on ihan luonnollista että minullakin on ollut sitten omassa elämässä. Minulla on myös lapsi.
mutta meillä ollu kissa nyt 1,5 vuotta ja on todella rakas koko perheelle. Jos siitä joutuis luopumaan, niin olis ihan kamalaa.