Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista nettikauppaa toivoisit.?

Vierailija
04.01.2012 |

Kerro mielipiteesi, haaveenani on perustaa nettikauppa, ja toivoisin mielipiteitänne, mitä toivoisitte.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ovat paljon hauskempia kun pääsee kunnolla katsomaan tavaroita tai mitä sitten myytkään. Ei netistä ole yhtään kivaa tilata. Siinä ei ole edes mitään ostostentekofiilistäkään.

Vierailija
2/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisin pääosin pyörittämään nettikauppaa kotoa käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kauppani ei tulisi täällä menestymään.

Vierailija
4/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen moneen otteeseen kaivannut Suomessa olevaa nettikauppaa, josta voisi tilata _suomalaisiin osoitteisiin_ kotiinkuljetettuja lahjoja interfloran tyyliin. Lahjoilla tarkoitan esim. vauvalahjoja, ruokakoreja, hedelmäkoreja, karkkilahjoja ja vaikka tällaisia hedelmäasetelmia: http://www.ediblearrangements.com/.

Kaikista eniten ideaa olisi minusta juuri noissa hedelmäasetelmissa, vaikkakaan en tiedä, onko Suomen markkinoilla tarpeeksi vetoa, onko tuollainen kannattavaa ihan itsessään.

Maksun pitää onnistua PayPalilla, luottokortilla, pankkisiirrolla ja tilaajan kotimaalla ei saa olla väliä.

Vierailija
5/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan tarvitse mitään uutta nettikauppaa koska en niistä mitään ikinä tilaa.

Vierailija
6/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkajaisiksi toivon, että nettikauppa panostaa sivujensa ulkonäköön ja toimivuuteen. Etenkin pienissä kotimaisissa nettikaupoissa ulkoasu on usein tosi kämäinen, mikä ei herätä yhtään luottamusta. Jos ei itse osaa suunnitella, vaikka joltain alan opiskelijalta voisi saada kivan ulkoasun edullisesti.

Toiseksi toivoisin, että tuotteet olisi kunnolla kuvailtu. Etenkin vaatteiden kohdalla haluaisin kunnon mitat ja materiaalitiedot sekä kuvia, joissa ko. vaate ei ole tyyliteltynä, neuloilla asetultuna ja mahdollisesti vielä fotaroituna mallin päällä.

Kolmanneksi musta on kivaa, kun nettikaupan yhteydessä on jokin sosiaalinen elementti, esimerkiksi linkki kaupan fesesivuille tai blogiin. Se madaltaa kynnystä kysyä lisätietoja ja luo kuvan netin kivijalkakaupasta, jota pitää ihan oikea ihminen. :)

Vierailija
7/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen moneen otteeseen kaivannut Suomessa olevaa nettikauppaa, josta voisi tilata _suomalaisiin osoitteisiin_ kotiinkuljetettuja lahjoja interfloran tyyliin. Lahjoilla tarkoitan esim. vauvalahjoja, ruokakoreja, hedelmäkoreja, karkkilahjoja ja vaikka tällaisia hedelmäasetelmia: <a href="http://www.ediblearrangements.com/." alt="http://www.ediblearrangements.com/.">http://www.ediblearrangements.com/.</a&gt;

Kaikista eniten ideaa olisi minusta juuri noissa hedelmäasetelmissa, vaikkakaan en tiedä, onko Suomen markkinoilla tarpeeksi vetoa, onko tuollainen kannattavaa ihan itsessään.

Maksun pitää onnistua PayPalilla, luottokortilla, pankkisiirrolla ja tilaajan kotimaalla ei saa olla väliä.

Tähänastisiin tarpeisiini on muuten vastannut giftsforeurope.com, mutta heidän lahjakorinsa on aika kalliita varsinkin toimituskulujen kanssa, että ihan joka kissanristiäisiin tuollaisia ei viitsi tilailla.

Vierailija
8/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta saisi siis ihan kaikkea, minkä nyt voi ilman erikoiskuljetusta kotiin tuoda.

Vierailija
9/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ovat paljon hauskempia kun pääsee kunnolla katsomaan tavaroita tai mitä sitten myytkään. Ei netistä ole yhtään kivaa tilata. Siinä ei ole edes mitään ostostentekofiilistäkään.

Päivän dino.

Vierailija
10/10 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä ideoita.! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme