Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko joku suomentaa nämä?

Vierailija
10.05.2008 |

Käufer hat niocht bezahlt und behauptet das er keine Kontoverbindung findet oder zugesandt bekamm

bewertet einfach negativ.

Hallo es geht garnet mehr anders bei jeden gewerblich verkäufer wird automatisdch die bankverbindung

angezeigt desweiteren habe ich sie ihnen 2 mal noch geschickt das ist ein vieses spiel was sie da

machen.

Kyse on yhdestä kusipää Ebaymyyjästä. Voitin kohteen kohta kuukausi sitten ja olen jo 4 kertaa kysynyt myyjän tilitietoja, mihin maksaa kyseinen kohde, mutta idiootti ei ole vastannut. Viikko sitten antoi alertin ja tänään striken. Vastasin tuohon alertiin jo 3 kertaa ja kysyin tilitietoja, mutta tuo kusipää ei niitä antanut. Laitoin sitten toissapäivänä negan ja tuohon tuo myyjä vastasi, etten ole maksanut jne. ja muuta paskaa. Ja tänään tuo oli antanut striken ja tietty kostonegan perhana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko myyjän meilit menneet meilisi roskapostisuodattimeen, siitä on ollut monesti harmia ulkomaisten meilien kanssa!

Hän kirjottaa näin, lyhennetty käännös:

ostaja ei ole maksanut ja väittää ettei löydä pankkitietoja eikä ole saanut niitä meilissä.

myyjä sanoo lähettäneensä sinulle kahdesti tilitiedot.

Vierailija
2/3 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään maileja ei todellakaan ole tullut + mulla ei ole roskapostiboksia (mulla on Saunalahden s.posti). Edes mitään invoicea ei ole tullut, vaikka kaikkien muiden myyjien invoicet on kyllä tullut perille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydätkö "Überweisung+"-kohdan? (oranssi "nappula")

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä