Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea Duudsonit tuli taloon-sarjassa, onkohan perheelle maksettu osallistumisesta, koska....

Vierailija
04.01.2012 |

....duudsonithan hajottaa siinä sarjassa perheen kotia. kuka hullu ilmaiseks tohon suostuu? Ja kuka ylipäänsä haluaa perheensä tuollaiseen konseptiin? Ja tärkein: mikä idea tuossa ohjelmassa siis on?

Siis onko perheet saaneet muutakin kuin korvauksen tuhoista? Mä en hiffaa koko ohjelman pointtia. Te jotka tajuatte, kertokaahan.

Tästä kyse:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/perheenaiti-raivostui-duudsoneille--ha…

Ensi viikon torstaina Subilla starttaavan Duudsonit tuli taloon -ohjelman ensimmäisessä jaksossa Duudson-nelikko hajottaa hämeenlinnalaisperheen ikkunan, tekee reiän seinään ja sotkee ovenkarmit.

Kaksipäiväisen vierailun aikana nelikon tehtävänä on rentouttaa perheen tiukkaa kuria.

Ensimmäisenä päivänä he testaavat, kuinka tiukkaa kuria perheenäiti Outi Palm pitää. Lopulta he saavat äidin itkemään hajottamalla perheen kotitalon ikkunan golfpallolla.

- Olin niin raivona ja järkyttynyt, että menin sanattomaksi, Outi Palm kertoo Ilta-Sanomille.

Nyt Duudsonit paljastavat, että kuvausten jälkeen ohjelman tuotantoyhtiö korvasi vahingot.

- Selvisimme siitä alle tuhannella eurolla, Duudsoneiden Jarno Laasala kertoo.

Vahinkoja varten ohjelman tuotantoyhtiöllä Rabbit Filmsillä on kunnon vakuutukset.

-Meillä on vastuuvakuutus, joka kattaa sen, jos toisen omaisuudelle tapahtuu jotakin. Kansainväliset kanavat vaativat aikanaan, että korvaussumma oli nostettava miljoonaan euroon.

Duudsonit tekivät yhdysvaltalaiselle MTV-kanavalle The Dudesons in America -sarjan, joka esitettiin 2010.

Uudessa kotimaisessa sarjassa nelikko vierailee perheissä ja yrittää ratkaista jonkin perheen ongelman. Aloitusjakso on ohjelman kahdeksasta jaksosta ainoa, jossa Duudsonit hajottavat tahallaan paikkoja.

-Ensimmäisessä jaksossa osa missiotamme oli koetella perheenäidin kireitä hermoja ja ymmärtää perheen tiukkaa kuria. Jatkossa muun muassa autamme vanhempia saamaan uskottavuutta lasten silmissä ja lujitamme perheenjäsenten suhdetta.

Ohjelmaan tuli hakemuksia noin 300 perheeltä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe haki, pääsi ja suostui. Olipa mukavat kaksi päivää, ihan on ikävä jätkiä. Täytyy katsella maailmaa avarakatseisesti eikä pipo tiukasti päässä :)

Ja rahan takia ei ohjelmaan lähdetty vaan vanhimman lapsemme unelmaa toteuttamaan! Halusi nähdä duudsonit ja mikäs sen mahtavampaa kuin saada kohde kotiinsa!

Vierailija
2/12 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikutelma ainakin oli että kusi ei ole noussut päähän. Ei vaivaantunut faneista...

Tosin kotiini en olisi heitä pyytänyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Duudsonit tulisi meille. Saisivat rikkoa naapurin ikkunan, kun niiden isä on ihan vauhko.

Ei rikkominen ole niin vakavaa, kun kaikki kuitenkin korvataan.

Innolla oodtan kyseistä ohjelmaa.

Mitäs lapset tykkäsivät, kun Duudsonit oli teillä?

Vierailija
4/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota novalla siteerattiin. Duudsonit vastasi, että katsomalla tää kysyjä saa vastaukset.. En mää vaan silti ymmärrä.

Vierailija
5/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huumoria, on elämä aika tylsää...

Tajuatko ap mitä iloa on juosta kesäisessä vesisateessa nakuna lasten kanssa ja hyppiä mudassa? Jos et, sulla nyt vaan on sokea piste siinä kohtaa. Mulla se on varmaan jossain muualla.

jotain muuta kuin sotkemista ja tuollaísta pljäilyä? Joo, en ois jaksanu noita jätkiä hetkekäään

Vierailija
6/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä elämysten takia ole ohjelmaan hakeutuneet.

Ja jossain jaksossa kai järjestävät jotain hyväntekeväisyysjuttua perheelle rahaa kerätäkseen ( tai sitten olen nähnyt unta:D)

Vierailija
7/12 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lapset tykkäsivät, kun Duudsonit oli teillä?

Lapset tykkäsivät kovasti, samoin vanhemmatkin!

Vierailija
8/12 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ylipäätään osallistutaan johonkin hömppä ohjelmaan, julkisuuden hakua.

En tiedä mitä itse ohjelman tarkoitus on tai mitä he siinä pyrkivät "edistämään" perhe-elämässä.

Niin ja jos ei ymmärrä, että paikat saattavat hajota mikäli kutsuu duudsonit kotiinsa, niin on täysi idiootti.

Ja kaiken lisäksi tuossahan sanottiin, että kaikki vahingot korvattiin.

Mikä siis on se ongelma?

Vierailija
9/12 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(samaa tasoa kuin nuo silikonirintojen laittajat, jotka nyt marisevat ongelmista)

Vierailija
10/12 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkariin. Sitä paitsi minullekin kelpaisi kokemuksena. Sehän vois olla suorastaan kreisihauskaa! Mä olen keski-ikäinen duudson fani.

nimim. olen ollut tv-alalla

Vierailija
11/12 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ylipäätään osallistutaan johonkin hömppä ohjelmaan, julkisuuden hakua.

En tiedä mitä itse ohjelman tarkoitus on tai mitä he siinä pyrkivät "edistämään" perhe-elämässä.

Niin ja jos ei ymmärrä, että paikat saattavat hajota mikäli kutsuu duudsonit kotiinsa, niin on täysi idiootti.

Ja kaiken lisäksi tuossahan sanottiin, että kaikki vahingot korvattiin.

Mikä siis on se ongelma?

Vierailija
12/12 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huumoria, on elämä aika tylsää...

Tajuatko ap mitä iloa on juosta kesäisessä vesisateessa nakuna lasten kanssa ja hyppiä mudassa? Jos et, sulla nyt vaan on sokea piste siinä kohtaa. Mulla se on varmaan jossain muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi