Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi olet vielä hereillä?

Vierailija
04.01.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä, kun en mene sänkyyn, vaan lueskelen näitä ketjuja. Aamulla taas väsyttää. Mutta totta puhuen en saisi untakaan vielä pariin tuntiin. Tämä kaamos sotkee unirytmin. :(

Vierailija
2/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyjä syviä, ja tutkin netistä astmaoireita ja mietin pitäiskö varata lääkäriaika. Mietin muutenkin kaikkia elämän asioita, työtä, lapsia, itseäni, parisuhdetta. Menisin nukkumaan jos jaksaisin nousta tästä nojatuolista, hampaatkin olen jo pessyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva menee nukkumaan myöhään. Just syötin vauvaa ja se nukahti, sen jälkeen tulin itse syömään, mutta vauva heräsi. En tiedä, saiko mies sen nyt uudestaan nukahtamaan vai meenkö kohta taas antamaan tissiä.

Vierailija
4/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin saa olla rauhassa, vauva nukkuu.

Vierailija
5/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva heräsi juuri ja nukahti syliini. Vein sänkyyn. Pelkään miestäni, onneksi lähtee kohta töihin. Lisäksi mietin tätä elämää että mitä tässä pitäisi tehdä.. Sohvalla yritän nukkua..

Vierailija
6/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepäs olen unirytmini sekoittanut ;)

Vierailija
7/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa niin paljon.Sydän hakkaa satasta ja kurkussa palan tunne vaikka kaikki pitäisi olla päällisin puolin ok.Mieltä painaa raha/parisuhde ja työhuolet.Meinasin saada aikasemmin tänään paniikkikohtauksen syödessä.Aloin pelkäämään tukehtumista ja kuolemaa ja jätin syömisen kesken.Huomenna syön vaan soseita ettei tule uudestaan.Ei kiinnosta mikään ja miljoona asiaa pitäisi hoitaa...siitä tulee kierre ja en vaan saa hoidettua velkoja.En tiedä olisko parempi lähteä hullujen huoneelle vai alkaa etsimään lisää töitä että saisin asiat hoidettua.Ei tarttisi miettiä kun vaan olisi poissa.

Vierailija
8/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin saa olla rauhassa, vauva nukkuu.

Vierailija
9/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritän selviytyä.Appiukko kuollut ja järjestän hautajaisia. Mies kyllä sanoi että mene nukkumaan.

Vierailija
10/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu ja kipeänä, mies töissä, minä jään huomenna kotiin hoitamaan lapsia.

Unikin karkasi silmästä, kun mies Iin kolaripaikalla ja uutisoivat rähähdysvaarasta! Mies vakuutteli ettei ole vaaraa, mutta liekö vain minun takia niin sanonu.. =/

Vierailija
11/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo*tarkistaa esikoisen syntymäajan* 8.vuosi menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän