Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinasin pestä legot,

Vierailija
03.01.2012 |

heitänkö astian- vai pyykinpesukoneeseen, millä asteella kestää pestä ja pesupussiinko?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhtaaksi tuli.

Vierailija
2/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen Legot aina pesukoneessa, tulee nopeasti ja helposti puhdasta, eikä tartte liotella käsiä turhaan. Etenkin jos on suurempia määriä, tämä on helppo tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suihkutellut pressun päällä kylpyammeessa. Pressun päällä sen takia, että sen avulla saa legot mainiosti lattialle kuivumaan ja kaadettua legolaatikkoon.

Vierailija
4/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koneessa pesee? Mä olen pessyt lelut aina käsin ja astianpesuaineella. Siis kovat lelut, legot ja sellaiset.

Vierailija
5/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ellei niiden päälle ole kaatunut mehua tai jotain muuta?

Vierailija
6/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät tuli

Vierailija
7/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ellei niiden päälle ole kaatunut mehua tai jotain muuta?

Pesukoneessa, 40 astetta, ja muun pyykin seassa.

Vierailija
8/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tahraisia niin olen pessyt. Lähinnä silloin kun lapset oli vielä pienempiä tai vauvana kuolasivat/puklasivat niiden päälle :D olen pessyt. Astianpesukoneeseen, tavallinen pesuohjelma käyntiin... Tarrat tms toki lähtevät kyllä irti.. Nyt legoja niin paljon että pitäisi jo keksi jokin pesurilaite niille :D eikä niitä kyllä enään pestä.. Duploja siis ole pessyt, en pieniä legoja..

Vierailija
9/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan aikamoisia myrkkyjä nuo konetiski- ja pyykinpesuaineet, jos niistä jäämiä sattuisi jäämään...

Vierailija
10/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut sinne mukaan pyyhkeitä ym. etteivät kolise niin paljon. Muistaakseni ohjeissa sanotaan että saa pestä 40 asteessa, mutta olen pessyt 60 asteessa.

Vierailija
11/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan aikamoisia myrkkyjä nuo konetiski- ja pyykinpesuaineet, jos niistä jäämiä sattuisi jäämään...

Vierailija
12/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juuri pureskele lautasia mutta leekoja saattaa suuhun joutua. Pyykit peseytyykin myrkyttömästi, niistä ei huolta.

Vierailija
13/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peset siis astiat ja pyykitkin käsin?

En pese, mutta pesukone huuhtoo hyvin vain tekstiilit ja tiskikone on suunniteltu astioille, ei pikkuruisille muovipaloille jossa on paljon koloja.

Vierailija
14/14 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini pesi KAIKKI lelut pesukoneessa,pesupusseissa.Barbit oli aika...hmmm....räjähtäneen näköisiä ulostullessaan.