Meinasin pestä legot,
heitänkö astian- vai pyykinpesukoneeseen, millä asteella kestää pestä ja pesupussiinko?
Kommentit (14)
Pesen Legot aina pesukoneessa, tulee nopeasti ja helposti puhdasta, eikä tartte liotella käsiä turhaan. Etenkin jos on suurempia määriä, tämä on helppo tapa.
Itse olen suihkutellut pressun päällä kylpyammeessa. Pressun päällä sen takia, että sen avulla saa legot mainiosti lattialle kuivumaan ja kaadettua legolaatikkoon.
jos koneessa pesee? Mä olen pessyt lelut aina käsin ja astianpesuaineella. Siis kovat lelut, legot ja sellaiset.
Siis ellei niiden päälle ole kaatunut mehua tai jotain muuta?
Siis ellei niiden päälle ole kaatunut mehua tai jotain muuta?
Pesukoneessa, 40 astetta, ja muun pyykin seassa.
tai tahraisia niin olen pessyt. Lähinnä silloin kun lapset oli vielä pienempiä tai vauvana kuolasivat/puklasivat niiden päälle :D olen pessyt. Astianpesukoneeseen, tavallinen pesuohjelma käyntiin... Tarrat tms toki lähtevät kyllä irti.. Nyt legoja niin paljon että pitäisi jo keksi jokin pesurilaite niille :D eikä niitä kyllä enään pestä.. Duploja siis ole pessyt, en pieniä legoja..
On meinaan aikamoisia myrkkyjä nuo konetiski- ja pyykinpesuaineet, jos niistä jäämiä sattuisi jäämään...
Olen laittanut sinne mukaan pyyhkeitä ym. etteivät kolise niin paljon. Muistaakseni ohjeissa sanotaan että saa pestä 40 asteessa, mutta olen pessyt 60 asteessa.
On meinaan aikamoisia myrkkyjä nuo konetiski- ja pyykinpesuaineet, jos niistä jäämiä sattuisi jäämään...
ei juuri pureskele lautasia mutta leekoja saattaa suuhun joutua. Pyykit peseytyykin myrkyttömästi, niistä ei huolta.
Peset siis astiat ja pyykitkin käsin?
En pese, mutta pesukone huuhtoo hyvin vain tekstiilit ja tiskikone on suunniteltu astioille, ei pikkuruisille muovipaloille jossa on paljon koloja.
äitini pesi KAIKKI lelut pesukoneessa,pesupusseissa.Barbit oli aika...hmmm....räjähtäneen näköisiä ulostullessaan.
Ihan puhtaaksi tuli.