Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saatte ajan kulumaan pitkillä lennoilla?

Vierailija
03.01.2012 |

Aina, kun ei saa nukutuksi tai osa ei edes osaa nukkua lennoilla.

Ja nyt tarkoitan näitä 9-13h lentoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan se näyttö siinä edessä. Mitäs maksuja tää yksi on maksanut?

Vierailija
22/26 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo maksulla jos on oma näyttö siinä edessä.

tai katselen leffoja. Onneksi koneissa alkaa olla edessä istuvan penkissä näyttö josta viihdetarjontaa löytyy pikku maksulla.

En mä ole koskaan niistä leffoista erikseen maksanut.

Joko seinällä eturivissä tai sitten etumaisen penkin nojassa.

Maksaa 5-8e yleensä.

Olen lentänyt Finnairilla, American Airlinesilla, Qantasilla ja British Airwaysillä enkä ole koskaan maksanut oman näytön käytöstä!

TUI:n lomalennolla Kreetalle maksoi 5€ jos halusi näytöstä katsella muutakin kuin lomakohteen mainosvideoita.

Reittilennoilla nuo ovat olleet ilmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se reittilennolla ole maksanut...vaan kohta varmaan maksaa tuokin erikseen :)

Vierailija
24/26 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun ei saa nukutuksi tai osa ei edes osaa nukkua lennoilla. Ja nyt tarkoitan näitä 9-13h lentoja.

Kysyjä on ilmeisesti ihminen, joka pitkästyy yksin ollessaan? Mulla pitkät lennot on ihanaa ja harvinaista aikaa olla yksin tekemättä mitään. Tai niin, että saa valita, katsooko elokuvaa, lukeeko kirjaa / naistenlehtiä / matkaopasta vai jutteleeko vierustoverin kanssa. Myös haaveilua ja kirjeiden kirjoittamista harrastan lentokoneessa.

Vierailija
25/26 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun ei saa nukutuksi tai osa ei edes osaa nukkua lennoilla. Ja nyt tarkoitan näitä 9-13h lentoja.

Kysyjä on ilmeisesti ihminen, joka pitkästyy yksin ollessaan? Mulla pitkät lennot on ihanaa ja harvinaista aikaa olla yksin tekemättä mitään. Tai niin, että saa valita, katsooko elokuvaa, lukeeko kirjaa / naistenlehtiä / matkaopasta vai jutteleeko vierustoverin kanssa. Myös haaveilua ja kirjeiden kirjoittamista harrastan lentokoneessa.

Tekemättä mitään aika tuntuu pidemmältä.

Nautin esimerkiksi ajasta, kun saan olla reilun viikon yksin, kun muu perhe on matkoilla. Se on toki aivan toisenlaista. AP

Vierailija
26/26 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaksi valitsen sellaisen jonka tiedän olevan hyvä, eli olen saman kirjailijan kirjoja aiemminkin lukenut (usein kirja on koukuttava dekkari) mikä aika hyvin sieppaa mukaan ja aika menee siivillä. Otan myös lehtiä mukaan, niitä hyvä selailla varsinkin jos rauhattomuutta ympärillä.