Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma: Ikeassa liian halvat lihapullat!

Vierailija
03.01.2012 |

http://www.hs.fi/ulkomaat/Lehti+Ikean+lihapullista+syntyi+riita+Belgias…



"Ruotsalainen huonekaluyhtiö Ikea on joutunut Belgiassa kahnaukseen maan ravintoloitsijoiden kanssa. Nämä syyttävät Ikeaa siitä, että se myy lihapulla-ateriat kahviloissaan liian edullisesti.



Protestina belgialaiset ravintolanpitäjät kuljettivat kaksisataa koditonta Ikean tavarataloihin lihapullapäivälliselle.

"





Ei kai kukaan kiellä myymässtä lihapullia vaikka sitten tappiolla! Hassuja nuo belgilaiset, mutta tuo kodittomien tuonti aterialle aika hyvä veto!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla