Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi äiti, palstamamma vai äiti, joka ei ole koskaan palstaillut?

Vierailija
03.01.2012 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on kätevä erityisesti nopeisiin ongelmatilanteisiin kun esim neuvolaa ei saa kiinni. Mutta turhaa paskanlänkytystä on paljon.

Mä oon kyllä paskin mutsi ikinä, vauva ei ole edes syntynyt vielä mutta palstailen aivan liikaa.

Vierailija
2/3 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstailulla kenenkään äitiyteen.

Suurimpana riskinä näkisin sen, että sinänsä hyvä äiti voi mennä pilalle jos palstailee liikaa, tai lähinnä kuuntelee liikaa "palstan ääntä" eli antaa ilkeiden mielipiteiden ja vaatimusten vaikuttaa itseensä.

Jokaisessa meissä asuu hyvä äiti, niin uskon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parempi äiti tiedonhaun vuoksi, olen saanut oikeasti hyviä vinkkejä ja tietoa täältä, lisäksi vertaistukea samassa tilanteessa olevilta jolloin jaksan paremmin kotonakin.

Olen myös huonompi äiti palstan takia, sillä vietän täällä liikaa aikaa ja sorrun usein siihen paskanlänkytykseen. LIsäksi jotkut palstamielipiteet ovat vaikuttaneet minuun ja huomaan toistavani näitä ajatuksia tosielämänkin keskusteluissa, vaikka tosielämässä näitä palsta-ajatuksia pidetään aika friikkeinä.

palstailulla kenenkään äitiyteen. Suurimpana riskinä näkisin sen, että sinänsä hyvä äiti voi mennä pilalle jos palstailee liikaa, tai lähinnä kuuntelee liikaa "palstan ääntä" eli antaa ilkeiden mielipiteiden ja vaatimusten vaikuttaa itseensä. Jokaisessa meissä asuu hyvä äiti, niin uskon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan