Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Rintaliiviesi koko?

Vierailija
02.01.2012 |

Jatkokysymys: Putoaako olkaimet, joudutko nykimään liivejä alas tai ylös, pysyvätkö rinnat kupeissa, oletko käynyt liiviliikkeessä tarkistuttamassa kokosi?

Moni hämmästelee kokoani. Muutama livenä ja useampi netissä. Olen keskimittainen, 163cm, ja liivinä ovat 65E. Tuota kirjaintakin jo hämmästellään yksinään, vaikka rinnat ei mitään lollokokoa olekaan. Viimeisimmät liivit ovat Changelta ja tosi hyvin istuvat.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten muualtakin tilata? Kaikki Prismat, Sokkarit, Seppälät, Lindexit on yhtä tyhjän kanssa ja Change on ainoa mistä löytää istuvia liivejä. Joskus tympäisee suppea valikoima, mutta esimerkiksi Ebayn kautta liivejä katsoessa menee kyllä sormi suuhun.

Vierailija
22/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalta olen ostanut laadukkaita ja istuvia rintaliivejä. Kokoni Changella on 65E/60F. Stockalta ostettaessa vaihtelee merkin ja mallin mukaan eli 65D/DD/E.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukseen menossa, koska elämä on ongelmallista näiden osalta kaikin puolin ja uskon, että menetän tissien takia liikuntakykyni pikkuhiljaa. Toisaalta epäilen, että ne monsterit alkaa kasvaa leikkauksen jälkeen uudestaan...

P. S. En paina 200 kg, en edes 100 kg.

Vierailija
24/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changelta en ole ostanut koskaan.

Vierailija
25/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Changella mittautin ja ostin, myyjä tosin sanoi että heidän kuppinsa ja mitoituksensa ovat aika paljonkin pienempiä kuin muualla..

Uskon sen, koska edelliset liviini ovat D-kuppia eivätkä siis yhtään pieniä:D

Vierailija
26/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

60C / 65B Changen asteikolla, mulla on siis melkoisen pienet rinnat :)

Aiemmin luulin minäkin, että 70 tai jopa 75 on itselleni sopiva ympärysmitta, kun noita pienempiä ei löytynyt oikeastaan mistään "peruskaupoista". Tätä uskomusta jatkui siihen saakka, kun marssin liiviliikkeeseen mittauttamaan itseni. Siitä lähtien liivit ovat olleet aina hyvin istuvat.

En ole 60-senttisiin itse asiassa muualla kuin Changessa vielä törmännytkään. Onneksi edes siellä!

Vierailija
27/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, on ihan liiviliikkeessä mitattu ;)

Vierailija
28/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan sieltä samaa kokoa kuin muutenkin (70D) ja on sopiva, mutta laskuri antaa kooksi 65 F.

Eli minun kokemukseni mukaan laskuri ei vastaa Changen oikeita kokoja!

Vierailija
29/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteistä tilaan ja mitattu on, ei kylläkään Changessa :D

Vierailija
30/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen laskurin mukaan koko olisi 65D :D

Siis nää tyhjät nahkaläpyskät on kaukana D-kupista..

Taidan tänään käydä changen liikkeessä sovittamassa :)

Vierailija
31/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko ja käytän enimmäkseen Primadonnan liivejä. Liivit ostan Funky Ladysta ja siellä on mitattu koko ja muutenkin palvelu loistavaa. Changesta oon ostanut yhdet imetysliivit, mutta en erityisemmin tykännyt. Mitoitus siellä on tosiaan vähän erilaista kuin muilla merkeillä.

Vierailija
32/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuppi pieneni yhdellä koolla laihduttaessani.

Marliess Dekkerssejä ei tarvii nykiä ja tissit pysyy paikoillaan koko päivän. Ostan liivini vain alan liikkeestä.

Vierailija
33/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sillä liivikookseni 65F, vaikka yleensä kuppikokoni on B tai C...:D

Vai että F kuppi!

Vierailija
34/37 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole oikeastaan hajuakaan mikä mun koko on. Ennen raskautta oli 70B, mutta sitten aloin kasvaa ja nyt imettäessä käytän 75C-70D-kokoja. Tiedä mikä koko sitten on kun imetyksen lopetan...

Vierailija
35/37 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea löytää sopivia liivejä, kun ympärykset ovat aina liian isoja. Tilaan liivit yleensä Figleavesilta (ennestään tutuilta merkeiltä ja malleilta), joskus saatan ostaa sellaiset, joissa on sopivat kupit ja pienennän ympäryksen itse. Olen hoikka ja keskimittainen, ja rinnat näyttävät asiaan perehtymättömälle "tavalliselta b-kupilta", eivät siis ole mitenkään isot.

Vierailija
36/37 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuu kyllä hyvin

Vierailija
37/37 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallista riippuen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi