Onhan taas aamu, mitä mieltä olette
Aamukasilta olin neuvolalääkärille menossa odotushuoneessa kera isoveljen ja pikkusiskon, kun rakas mieheni soittaa menneensä töihin ilman pipoa ja kysyy, voisinko tuoda sen hänelle töihin.
Ihan oikeasti, mulla on jo kaksi lasta pyörimässä nilkoissa ja puettavana, mieskin pitäisi muka vielä vaatettaa...mitä mieltä olette onko vaimon asia huolehtia lähes nelikymppiselle miehellensä pipo päähän, jos ei itse osaa? Kotiäitinä kun olen, mieheni mielestä minulla on aikaa lasten kanssa käydä siellä sun täällä, ja hei ihan rattailla mennään ilman autoa. Meni mulla kyllä vaan herneet nenään, toivottavasti pvä tästä kuitenkin parenee.
Kommentit (2)
Meillä on toimiva suhde, myös toisinpäin toinen jeesaa pienissä asioissa.
Näistä se mukava suhde saadaan aikaan, voit jäädä kiukuttelemaan tuollaisesta tai ihmetellä miksi suhde ei toimi. Tuo on asia jonka todella helposti toteuttaa ja lapset jälleen kerran näkee mitä on kun yhteen hiileen puhalletaan.
Sinä et tietenkään mitään mieheltä koskaan pyydä, niin täydellinen kuin olet!
Miksi olet noin paskan reppanan miehen kanssa sitten?
T. kolmekymppinen
Ei ole vaimon asia, mutta jos jotenkin helposti käy, toki voi auttaa toheloa miestään. En sanoisi, että tuossa tilanteessa olisi vaimon tehtävä. Oma mieheni ei kyllä pyytäisi tuollaista.