poikani otti tissini suuhunsa kun nukuin!
Poikani 3,5v hiippaili viereeni aamuyöstä ja oli ottanut rintani esiin yöpaidasta ja varmaan maistanutkin..Olin aivan järkyttynyt/peloissani aikoinaan mutta nyt vain huvittaa että pikku-mies 3v halusi myös kokeilla miltä rintamaito maistuu kun oli juuri saanut pikkuveljen joka oli tississä aina kiinni :)
Kommentit (17)
No,on sulla ainakin hyvät unenlahjat
mä imetin mun tyttöä 3,5-vuotiaksi. Ja vielä 6-vuotiaana hän halusi maistaa kun imetin pikkuveljeä. Ja annoinkin.
vähän taputtamassa ja silittämässä :) Kai tuo vielä jotenkin muistaa ne ajat kun sai tissiä syödä. Ja varmasti ne kiinnostais vielä enemmän jos olis pikkusisarus jota imettäisin.
meillä myös 4v. tykkää puristella ja haluaisi ainaa esim. saunassa maistaa, vaikka ei maitoa ole tullut yli kahteen vuoteen. Joskus öisin pitää tissistä kiinni ja nuuhkii nänniä. :)
hehheh.. jos on vielä titut tuoreessa muistissa,niin noin voi käydä..Mulla 2,5 vuotias poika nukkuu vieressä ja saa aamulla tissiä pari kertaa..en kyllä tiedä,että tuleeko sieltä enää paljoakaan maitoa.Olen jo kyllä miettinyt vieroitusta,mut jos laitan nukkumaan omaan sänkyyn,tulee aamuyöstä viimeistään mun viereen ja aamulla sanoo sängyssä että "tittiä"!:)
ei noissa lapsissa tai heidän äideissään. Voi parkaa.
MUTTA se, että imetetään kahta, taaperoa ja vauvaa ja poltellaan silti!!! Eikä tunnu haittaavan muutamat alkoholiannoksetkaan, silti imetetään vain :(
Selkeästi poikasi on pikkusisaruksen myötä halunnut vähän leikkiä vauvaa. Todella söpöä. :) Minusta on lukuisia kuvia, joissa yritän pukeutua 2-vuotiaana pikkuveljeni vauvanvaatteisiin. Varmasti vauvan rinnalla olo näyttää niin ihanalta puuhalta, että hän halusi itsekin koittaa kokea vielä sitä samaa läheisyyttä. Muista sylitellä poikaa paljon, ettei koe jäävänsä ihan paitsioon uuden tulokkaan myötä. (varmasti näin teetkin)
että noin iso poika ei enää syö tissistä, tissimaito on vauvan ruokaa. Vanhempien tehtävä on selittää lapsille normaalin ja epänormaalin käytöksen rajat.
Tietysti oleellista olisi että äiti itsekin tajuaisi tuon, mutta näköjään täällä on aika paljon sellaisia jotka saavat jotain tyydytystä siitä että iso lapsi imee tissejä :(
onhan se ihan normi settiä että 6 vuotiaat lutkuttaa mutsin tissiä välillä..****YRJÖÄÄÄÄ****
onpahan jotain puheenaihetta koulussa;-)
Onhan se ihan normaalia, jopa suloista
Pedofiiliukon aloitus sekä suuri osa vastauksista.
Tai yksinäisen, mieleltään järkkyneen yksinhuoltajan ällöttävä tapa vaatia lapseltaan jotain kiksejä. Lapsiparka.
onhan se ihan normi settiä että 6 vuotiaat lutkuttaa mutsin tissiä välillä..****YRJÖÄÄÄÄ****
onpahan jotain puheenaihetta koulussa;-)Onhan se ihan normaalia, jopa suloista
eihän kukaan ole muuta väittänytkään. Mutta ne teinipojat eivät vissiin oman äidin tissejä hirveesti ime. Mielummin vaikka kaverin äidin ja siitähän ei sitten koulussa puhuta. Hiuksenhieno ero näissä.
Pedofiiliukon aloitus sekä suuri osa vastauksista.
Tai yksinäisen, mieleltään järkkyneen yksinhuoltajan ällöttävä tapa vaatia lapseltaan jotain kiksejä. Lapsiparka.
Ällöttävää ja epänormaalia jokatapauksessa! Imettäminen on tarkoitettu _vauvan_ ruokkimiseen.
onpahan jotain puheenaihetta koulussa;-)Onhan se ihan normaalia, jopa suloista
eihän kukaan ole muuta väittänytkään. Mutta ne teinipojat eivät vissiin oman äidin tissejä hirveesti ime. Mielummin vaikka kaverin äidin ja siitähän ei sitten koulussa puhuta. Hiuksenhieno ero näissä.
Kyllä imevät jos äidit antaisivat. Mieluummin oman äidin tissiä imisin kun kaverin äidin. Pillua myös. Olen vikitellyt jo jonkin aikaa ja on alkanut lämpenemään. Ehkä sitäkin vielä heruu.
ei kyllä tulisi mieleenkään, että tämä roikkuisi tississä kiinni ja olisi vielä imetettävänä... Ihan absurdia.
että voisi ihan valveilla kysyä, saisiko hänkin maistaa? Jokin kiintymyssuhdehäiriö lienee taustalla kun tarvitsee noin hiippailla ja salailla.
silloin olin jostain syystä (hormonit??) niin järkyttynyt ja peloissanikin ja melkein varma että pojasta tulee vähintään raiskaaja :( Eli varmaan vaan halusi maistaa/kokea mitä se uusi sisarus tekee kaiken aikaa.