Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pisin selibaattisi aikuisena? Kerro myös ikäsi.

Vierailija
01.01.2012 |

mulla ennätys parhaillaan: 2v 5kk ja jatkuu vaan. N30

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan vähän mistä lasketaan. Menetin neitsyyteni 15-vuotiaana ja ennen 20v. taisi jossain vaiheessa olla parin vuoden tauko. Nyt 30v.

Vierailija
22/41 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin pisin aika selibaatissa taitaapi olla muutama kuukausi. Olen nuoresta lähtien ollut pääosin pitkissä monivuotisissa suhteissa ja nuo selibaatit ovat yleisesti ajoittuneet suhteen loppumisen ja uuden alkamisen väliseen aikaan. Viimeksi joskus 2007 kun alkoi avioeroprosessi, niin selibaatti taisi kestää 3-4 kuukautta (loppui muistaakseni suihinottoon avioeroprosessin aikana - ei tosin ex-vaimon taholta:-).

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikö se kasvanut jo umpeen tuossa ajassa??"

Kasvaako korvat umpeen jos ei käytä korvansisäisiä kuulokkeita?

Vierailija
24/41 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluton

Vierailija
25/41 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektion jälkeen. Ikää 24 yhdessä 7v.

Vierailija
26/41 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta, ennen yhtä kertaa josta tulin raskaaksi. Sen jälkeen yhdeksän vuotta. Jos ei lasketa nettiseksiä!

Vauvan sain 31 -vuotiaana joten siitä voi laskea missä iässä on ollut seksitöntä elämää. Nykyään olen yli 40 -vuotias ja parisuhteessa.

Ennen tuota pitkää kuivaa kautta seksiä oli paljon, mutta kyllästyin niihin irtosuhteisiin ja siihen että seksi oli yleensä humalaista.

Ei kasvaneet paikat umpeen, hyvin voivat tauon jälkeenkin. Masturboin toki ajoittain.

Vierailija
27/41 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillittömiä aikoja!! siis vuosia? miten se on mahdollista parisuhteessa tai muutenkaan. Aivonne sijaitsevat siis todellakin vain yläpäässä:) tää oli kevennys...

Mulla pisin 2,5vk ja olen N33v. ja tuossakin ajassa mies ehtii ruinata, kerjätä ja suuttua ja mököttää tosissaan. Mutta vaik itse haluiskin niin nukahtaa ennen kuin päästään asiaan, näin on käynyt kun tarpeeksi kiireistä elämää.

Vierailija
28/41 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun olen sen aloittanut on ollut avioliitossa. Aika oli jotain 3kk, olimme sen ajan miehen kanssa eri maissa. Miehen työn takia on ollut myös muita pidempiä taukoja.

Mutta jos ei lasketa tuollaisia pakollisia taukoja joille ei vaan voi mitään niin taukoa ehkä pari viikkoa maksimissaan on ollut.

Vierailija
29/41 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten harrastan kyllä seksiä päivittäin, olen harrastanut 14-vuotiaasta asti. Ollut sama puolisokin koko ajan :)

Vierailija
30/41 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: N30V

Aluksi ehkä surin, mutta nyt ei edes kiinnosta koko asia. itseasiassa tunnen oloni kumman vapautuneeksi. En tarvitse miestä, enkä seksiä. Ihanaa elämää.

Vierailija
31/41 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös useita muita monen kuukauden mittaisia "taukoja".

Olen 24v ja elän avoliitossa ensimmäisen seksikumppanini kanssa. En koe varsinaista tarvetta seksin suhteen.

Vierailija
32/41 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed.kesänä..eli onko sitä nyt sit kestänyt n. 1,5 v.?

Yksi kerta ex-rakastajan kanssa huhtikuussa..Muuten ei siis mitään ja selibaatti senkun jatkuu.Synnytyksen jälkeen ollut näin!Ei maistu,ei huvita..Synnytys oli vaikea,imukupilla lapsi revittiin ulos,repesin,ym. virtsaaminen oli vaikeaa ainakin 2 vkoa syn.jälkeen..

Näin siis meillä,en tiedä mitä tuleman pitää.

Vierailija
33/41 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jakso sattui muutama vuosi sitte ekan synnytyksen jälkeen, jossa epparista huolimatta paikat repes pahasti.

Kerran yritettiin siinä puolen vuoden paikkeilla, mutta mies ei yksinkertaisesti päässyt sisään, kun mulla otti niin kipeetä ja paikat tramppas.

Vierailija
34/41 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä oli 24. Olin juuri eronnut.

Vierailija
35/41 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaan matkan takia 2,5 viikkoa. Synnytystenkäään jälkeen ei ole ollut noin pitkää taukoa :O

Vierailija
36/41 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parisuhteessa olevat olette selibaatissa?

Vierailija
37/41 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvava maha vie halut ja sitä selibaattia on sitten jokaisen lapsen syntymän jälkeen jatkunut 1-3v.

Ikää 31 ja naimisissa, ja jopa onnellisesti naimisissa.

Vierailija
38/41 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kun mummini oli 39 v ja odotti kuopusta, kesti siis koko loppuelämän.

Helmikuussa tulee 11v Ja ikää tulee helmikuussa 49v. Olen parisuhteessa.

Vierailija
39/41 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä jo varmaan jo kolmisen kk oltu pakkoselibaatissa. Hermoakin alkaa jo kiristämään hieman.

Oli vaimolla vaikeahko synnytys.

Mutta pitää myöntää että tekishän se gutaa jos edes "miehen paineita" laskis välissä mutta ruinaamaan en ala.

M vm 76

Vierailija
40/41 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopuksen raskausaikana (lääkärin määräys) ja synnytyksen jälkeen yht 4kk. Muuten max 2 vkoa ja sekin vuosia sitten. Nyt ei väliä ole enää kuin pari-kolme päivää:)

pariskunta 50+/-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi