Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet nelikymppisestä miehestä, joka kutsuu omaa isäänsä nimellä "isi"?

Vierailija
01.01.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä sanon äiti, musta on kornia sanoa nimellä eikä äitini aina edes reakoi nimeensä niinkuin äiti sanaan ja musta on hassua kun oma äitini puhuu taas omasta äidistää toisinaan äiti ja puhuttelee häntä äitinä...

ja isi isinä =)

Vierailija
2/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä etunimiä, kun puhuttelen heitä. Mutta muiden kanssa puhuessa voin sanoa etunimen, jos on esimerkiksi mahdollista sekaantua muihin isiin ja äiteihin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oman 15-vuotiaankin suussa isi kuulostaa kamalalta.

Sen sijaan faija on normaalia 50-vuotiaankin suusta kuultuna.... Oma mieheni puhuu aina faijasta.

Vierailija
4/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhuttelen isääni isiksi, ja olen 32-vuotias nainen ja äiti itsekin. Jos puhun isästäni vieraille, sanon yleensä isä. Ei siinä ole mitään erikoista.

Vierailija
5/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on läheiset välit. Voisi kylläkin nyt aikuisena miehenä hieman tehdä hajurakoa isäänsä, Muutenhan se vaikuttaa avioliittoon -merkkisenä!

Vierailija
6/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sympaattista:) Jos muuten normaali mies. Samaten kun kuulen yli 30v miehen sanovan isäänsä iskäksi, on se mielestäni sympaattista:)

Vierailija
7/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kutsuu isäänsä isiksi ainakin silloin tällöin.

Miksi se on niin hullunkurista? Onko jokin kirjoittamaton sääntö, että tietyn ikäisen pitää kutsua isää muulla tavoin kuin isiksi?

Vierailija
8/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kasvannut aikuiseksi vieläkään..

Vierailija
9/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pehmomiehistä ja hellittelykielestä myös perheen sisällä.

Vierailija
10/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä nimellä sitä omaa isää sitten pitäs kutsua?

Vierailija
11/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, että on ärsyttänyt miesystäväni (kohta entinen sellanen), joka puhuu isistä. Ei vielä ihan nelikymppinen ole, mutta yli kolmenkymmenen kuitenkin. Lisäksi edelleen synttäripäivänään menee aina äitin ja isin luokse päivää viettämään. Ei siis vain käymään kahvilla vaan koko päiväksi sinne nyhjäämään, vaikka on tyttöystäviä ja avovaimojakin ehtinyt useampi olemaan. Jotenkin ressukkamaista. Yksi syy, miksi on just pian entinen...

Vierailija
12/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut miehen, joka vanhemmistaan puhuessaan sanoo "äiti ja isi" tai "isi ja äiti". Kyseinen isi on vähän yli 60. Häntä en ole tavannut (vielä). -ap

Vierailija
13/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kutsun isääni isiksi.

t: myös 40v

Vierailija
14/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ollut teini-iässä kun isänsä on kuollut. Minä olen itse jossain vaiheessa lakannut kutsumasta omaa isääni isiksi muuten kuin humoristisissa tilanteissa. "Isi maksaa" jne.

Vierailija
15/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan korvaani jostain syystä vähän särähtää, kun mies kutsuu isäänsä isiksi. Tähän kyllä liittyy myös se, että kyseinen mies puhuu aika paljon vanhemmistaan. Itse en ole niin sukurakas. -ap

Vierailija
16/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isukiksi, joten ei se yhtään parempi ole.

Vierailija
17/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut miehen, joka vanhemmistaan puhuessaan sanoo "äiti ja isi" tai "isi ja äiti". Kyseinen isi on vähän yli 60. Häntä en ole tavannut (vielä). -ap

:D

Vierailija
18/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies? Omaan korvaani jostain syystä vähän särähtää, kun mies kutsuu isäänsä isiksi. Tähän kyllä liittyy myös se, että kyseinen mies puhuu aika paljon vanhemmistaan. Itse en ole niin sukurakas. -ap

Mutta minusta on ihan ok tapa miehelläkin. Kun lapsena tottuu kutsumaan jollakin nimityksellä, niin siitä voi olla vaikea oppia pois.

Vierailija
19/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi tai iskä aina parempi ku ukko tai äijä.

Vierailija
20/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, ei ainakaan mitään positiivisia mielikuvia herätä! Sama on jos nelikymppinen kutsuu isäänsä faijaksi! Ihan nuorison kieltä :D