Miehen oikeus seksiin, mielipiteitä?
Kaipaisin mielipiteitä teiltä hankalaan tilanteeseen.
Miehelläni ja minulla on täysin erilaiset seksuaaliset tarpeet. Minun haluja on vähentäneet valvottavat vauvat/lapset, työstressi ja opiskelustressi, e-pillerit, ja ehkä kaikista eniten syyllisyyden tunne siitä etten halua tarpeeksi. Minulla ei itseasiassa tule juuri koskaan varsinaista seksuaalista tarvetta. Seksi on kuitenkin mukavaa, kun siihen ryhtyy. En itse kärsi seksittömyydestä muuten kuin mieheni kautta ja koska koen riittämättömyyttä ja syyllisyyttä haluttomuudesta.
Varsinaisesti ongelma on se, että mieheni määrittelee välittämisen määrän pitkälti seksin määrällä. Hän on sitä mieltä että seksuaalinen haluttomuus ei liity mitenkään suuseksin antamiseen, vaan se on puhtaasti rakkaudenosoitus. Jos en anna suuseksiä, en myöskään välitä, koska en halua tehdä miehelleni hyvää. Näin kärjistetysti. Mies on tästä kovasti katkeroitunut. Hän haluaa kuitenkin pitää perheen kasassa lasten vuoksi.
Minä olen täysin neuvoton. Mitä minun pitäisi tehdä? Antaa suuseksiä miehelle vain ollakseni hänelle mieliksi ja todistaakseni sillä että välitän?
Miten te toimitte kun ei tee mieli?
Miten ihmeessä voin haluta enemmän. Olen niin väsynyt olemaan haluton, koska en pysty täyttämään miehen toiveita.
Kommentit (32)
vastaus vain, kokeile lopettaa e-pillerit. Voi auttaa hämmästyttävän paljon.
mieheskin varmaan tykkää ja osta itselles dildo vai onko jo semmonen?
Ja miten hän näyttää välittämisensä sinulle? Mitä jos sanoisit, että sinulle välittämisen merkki imurointi (tai tiskaaminen). Mies imuroi ja saa suuseksia.
Miettisin yhdessä miehen kanssa, onko e-pilleri fiksuin tapa ehkäistä, jos se vaikuttaa mielialaasi noin. On vähän huono lähtökohta, jos seksin kätevyyden nimissä uhrataan sinun halusi.
Kärjistäen sanottuna jos mies harrastaa mieluummin seksiä haluttoman vaimon kanssa paljaalla kuin halukkaan vaimon kanssa kondomia käyttäen, seksin määrä ei ole parisuhteen akuutein ongelma.
Minä jätin pillerit pois ja haluni palasivat pikku hiljaa. Mies on muutaman kerran yrittänyt vihjailla, että pillerit voisi taas aloittaa, kun kumi on muka niin hankala. Muistutan silloin, että pillereiden kanssa seksi toki on kätevämpää, mutta sitä ei taida paljonkaan olla. Mieluummin on mieskin sen jälkeen käyttänyt kortsua.
pidä nyt ainakin huoli siitä että pidät miehen tyytyväisenä.
siihen ryhtyessä, voisit antaa miehellesi muutakin kuin sitä suuseksiä.
Ymmärrän hyvin miestäsi.
lue kirja, Mars ja Venus vuoteessa.
Mulle ei ole oikeasti mikään ongelma antaa miehelle suuseksiä tai käsihoito jos ei itteeni huvita. Kyllä mä ajattelen myös toisinpäin, että mies toimii tarvittaessa niin. Kuitenkin avioliitossa on oikeus saada seksuaalisesti tyydyttävä elämä (eikä se tarkoita mitään kaninaintia tai kuumesairaana hurjia sessioita) ihan noin maalaisjärkeä käyttäen.
Ihan samalla tavalla puolisot tuovat hyvääoloa toisilleen tekemällä pieniä palveluksia, hieromalla hartioita, putsaamalla toisenkin auton aamulla lumesta, tekemällä ruoan valmiiksi jne. Vastavuoroisuuden ajatus kaikessa.
Sen vaatiminen vähentää aina miehen haluja.
Seuraavaksi mies antamaan rakkaudenosoituksena suuseksiä. Sinun ei tarvitse, koska sinulle rakkaudenosoitus on sitä, että laitat miehelle ruokaa. Ja sanot sen miehelle "Katso rakas, laitoin sinulle ruokaa, koska rakastan sinua".
Ja sitten väännät miehelle rautalangasta, että seksi ei ole ainoa tapa osoittaa rakkautta. Jos se miehelle on, niin sitten kiitos viisi kertaa päivässä. Jos ei onnistu, itke, ja sano, että et rakasta minua.
Sen vaatiminen vähentää aina miehen haluja.
Seuraavaksi mies antamaan rakkaudenosoituksena suuseksiä. Sinun ei tarvitse, koska sinulle rakkaudenosoitus on sitä, että laitat miehelle ruokaa. Ja sanot sen miehelle "Katso rakas, laitoin sinulle ruokaa, koska rakastan sinua".
Ja sitten väännät miehelle rautalangasta, että seksi ei ole ainoa tapa osoittaa rakkautta. Jos se miehelle on, niin sitten kiitos viisi kertaa päivässä. Jos ei onnistu, itke, ja sano, että et rakasta minua.
joita en aina niin mielelläni tekisi... teen silti.
Rakkaus ja välittäminen ei ole sama asia kuin seksi. On surullista jos joku ajattelee niin.