Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jatkaa? Miten tekisitte tilanteessani?

Vierailija
01.01.2012 |

Eli meillä ollut jo kauan vaikeaa miehen kanssa. Meillä on myös pieniä lapsia. Ongelmat siinä ettei mies puhu minulle mitään oikeastaan eikä läheisyyttä/seksiä ole miehen aloitteesta ollenkaan. Minulla oli pieni "tilanne" toisen miehen kanssa mutta lopettin viestittelyt hänelle ennen kuin mitään vakavaa tai ihastumista olisi tapahtunut. Huono olo tästä vieläkin mutta haluan toimia rehellisesti.

Itse olen seksuaalinen ja haluan seksiä ja tykkään siitä. Monesti joutuu vaan itse toimittamaan tarpeensa ja mielummin sitä tekisi miehen kanssa. Mies ei pussaile minua edes. Olen miettinyt olisiko toinen nainen kyseessä. Tekee paljon töitä ja on työnarkomaani ja viihtyy töissä. Mutta itse on tämän kiistänyt ja uskon häntä. Tietysti koskaan ei voi tietää. Nyt lupaillut tulla aikaisemmin töistä.

Mies tekee jonkin verran kotitöitä myös pyytämättä. Mutta ei tietysti kaikkia. Pyykkiä ei pese. Lasten kanssa pelailee ja on aktiivisesti ja innoissaan heidän kanssaan. Samanlaista intoa ei minun kanssani osoita.

Olen tosiaan kyllä lihonut lasten jälkeen ja nyt laihdutankin. Mutta mies kyllä sanonut ettei naisen tarvitse olla mitenkään täydellinen. Tiedä sitten mitä tarkoittaa.

Mies nukkuu vk-loppuisin todella pitkään vaikka menisi ajoissa nukkumaan. Läkäriin oli menossa uniongelmien takia mutta nyt kun kysyin niin ei ole tilannut aikaa ja ärtyi kyselyistä.

Pidän itsestäni huolta joten han rumakaan en voi olla. Yritän olla mukava nyt miehelle muutenkin ja näyttää hellyydenosoituksilla miten rakastan. Mies on minulle sanonut rakastavansa minua. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Ero olisi minulle varmaan vaikea paikka..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en löytänyt ketjua

ap

Vierailija
2/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies etsii nyt ei-horoa vaimokseen.

Vierailija
4/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies etsii nyt ei-horoa vaimokseen.

Mitä tarkoitat? En ole mikään horo tiedoksesi vain! MItenköhän etsii kun joko kotona tai töissä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi