paljonko vaimo tarvitsee rahaa
Niin herrat, ootteko laskenut paljonko vaimonne tuhlaa älyttömyyksiin? Mite on, voiko teillä vaimo käyttää perheen varoja ihan ilman lupaa. Kuinka suuri on liikkumavara? Itse olen asettanut 25Euron limiitin; jos sen yli lipsahtaa, niin ei hyvää seuraa. vaimo on oppinut tän säännön 5 vuotisen violiiton aikana. Aluksi oli vaikeaa, kun hän oli oppinut tuhlailevan elämäntavan edellisessä liitossaan. Parin kurinpalautuksen jälkeen asia korjaantui. Joskus palkitsen hänet boonuksella ja hän kovin iloinen! Homma toimii, olemme onnellisia. Jokke.
Kommentit (14)
Ja oliko tuo summa per kuukausi? Kuulostaa hyvältä, jos ei itse tienaa.
ei käsittääkseni ainakaan vaatteet:P pitäskö koittaa tota mun miehen kanssa, 25egee kuussa rahaa subbareihin ja vahvistimiin ja muihin älyttömyyksiin mihin kyllä sitä rahaa uppoaakin:))
puhut asiaa! Mutta meillä on tarkempi systeemi. Jos ja kun vaimo käy ostoksilla, hän raportoi JOKAISEN menoerän minulle ja esittää asianmukaiset kuitit ymv. Pankkitilin seuranta on täysin minun hallinnassa. Vaimolla ei ole käytösään pankkikorttia eikä mitään luottokorteja. Näin pystyn kontrolloimaan perheemme talouden kehitystä. Jos vaimo halua jotain extraa itselleen (sen toki hänelle sallin, koska rakastan häntä), niin silloin hän hellii minua ERITYISEN hyvin ja toimii sängyssä toiveitteni mukaisesti. Mutta en salli tuhlailua ilman vastapalvelua!! Jesse.
Meillä on kyllä yhteisymmärrys, että ne rahat, jotka annan vaimolle, käytetään hyödyllisesti. Vaimo hoitaa perheen perushankinnat siis saamillaan rahoilla. Jos vaimo tahtoo jotakin muuta ylimääräistä hän sanoo siitä etukäteen ja sitten asiasta ja rahatilanteesta riippuen harkitaan, voiko hän sen hankkia vai ei. Ihan turhaa tuollainen, että olisi joka kuussa automaattisesti rahaa vaan turhuuksiin.
t. James
ei todellakaan ole asettanut minulle mitään rajoja. Vaikka hän on vain töissä täällä Usa:ssa ja minä hoidan kotia + lapsia, niin en kyllä häneltä kysy mitä ostan. Koskaan ei ole sanonut mitään. Minä en tuhlaa kuitenkaan ihan hirveästi.
Ap: Grow up ! Säälin vaimoasi. 25 euroa ei ole mitään!!!!
ostokset mitä ostan ja vielä esittää kuitit. Minä hoidan meidän kaikki laskut ym. muut raha-asiat vaikka mieheni on se joka tienaa. Minulla on 3 luottokorttia ja 2 pankkikorttia ja silti en tuhlaa. Mutta ei meillä kyllä todellakaan ole rahasta pulaa.
Uskomatonta huomata että Suomesta voi löytyä aivan kamalia aviomiehiä....sitten vaan vaimo palkitaan makuuhuoneen puolella. Yök !
Eivät vaimonne todellakaan ole mitään kotiorjia.
sen 25 euron olevan päivää kohden ;)
autoetu, ja kuukauden kesäloma, mikäli jää kotiin. Ja joulukuun raha on kaksinkertainen.
Mun serkku ollut suhteessa erään miehen kanssa yli 10v. Asuvat vierekkäisissä kerrostaloissa. Hyvin toimii.
Uskomatonta huomata että Suomesta voi löytyä aivan kamalia aviomiehiä....sitten vaan vaimo palkitaan makuuhuoneen puolella. Yök ! Eivät vaimonne todellakaan ole mitään kotiorjia.
Minun vaimoni ainakin on tyytyväinen kotirouvana. Olemme yhtä mieltä siitä, että on naisen velvollisuus ja etuoikeus saada keskittyä kodinhoitoon, lapsiin, aviomieheensä, luoda kodin lämmin ilmapiiri ja hoivata perheensä fyysistä ja psyykkistä hyvinvointia. Se on arvokas rooli. Hyvä vaimo ei jaksa kiinnostua pinnallisista turhuuksista eikä tahdo johtaa perhettään turmioon tuhlaamalla rahaa turhuuksiin, vaan tahtoo, että perheen yhteiset rahat käytetään perheen hyvinvoinnin edistämiseen. Täytetty velvollisuus on oma palkintonsa.
t. James
saa kympin viikkorahaa ja lisät päälle jos tekee jotain spesiaalia. Mm. suikkarilla tienaa kympin lisää ja jos keittää oikein hyvät potut niin voi saada femman. Hyvin toimii vaimo ja suhde.
Ymmärrän, että on älytöntä jos toinen tuhlaa päivittäin rahaa turhuuksiin, mutta aikuinen ihminen tarvitsee omat rahat ja saa itse päättää mikä on turhaa ja mikä ei.
Miehen mielestä kampaamokäynti, uusi kynsilakka, tai viimeisen muodin päälle oleva hame on turhuutta. Naiselle pienet turhuudet ovat usein suuri piriste ja tekee elämästä luksusta.
Kaikki se miesten mielestä turha tekee meistä naisia, joiden vuoksi te miehet kiinnostutte, ihmettelette, ihailette...jne..
Älä kahlitse vaimoasi rahalla tai muuten sinä olet se joka jää yksin.
Muista aina Jokke, että lastenhoito ja kotityöt ovat tärkeintä työtä maailmassa, se sattuu olemaan vaan sellaista mistä ei paljoa makseta.
Terveisin Mila
Totta on, että naiset heikompina helpommin innostuvat kaikenmaailman mekoista ja meikeistä ja muusta tuollaisesta. Siksi naiset tarvitsevatkin aikuisen, vastuullisen miehen kontrolloimaan kevytmielisiä päähänpistojaan. Naissukupuolen oma harkinta usein pettää turhanpäiväisistä ärsykkeistä: uuden kampauksen vilahtaessa mieleen sieltä katoaa samalla järkevät ajatukset siitä, että samalla rahalla voisi ostaa jotakin oikeasti tärkeää taikka sen voisi säästää pahan päivän varalle. Naisilta usein puuttuu kyky ajatella seurauksia. Sen vuoksi aviomies, joka kontrolloimalla taloudellista tilannetta poistaa mahdollisuuden tällaisten päähänpistojen alituiseen seuraamiseen, suojelee myöskin naista hänen omalta ajattelemattomuudeltaan.
Mekot ja meikit eivät ole se, mikä tekevät naisista kiehtovia ja kiinnostavia meille miehille. Iloinen ja luottavainen mieli, hymyilevät ja ystävälliset kasvot, luonteen pehmeys, kunnioitus, terveyden ja puhtauden vaaliminen, niin ruumiissa kuin ajatuksissakin, ovat kaikki paljon tärkeämpiä. Toki nuoressa naisessa on ymmärrettävää ja usein suloistakin avuton hairahtelu ja ajoittainen kevytmielisyys - niinkuin lapsissakin heidän ymmärtämättömät erehdyksensä joskus huvittavat. Lapsiakin silti korjataan heidän erehtyessään. Aikuisella naisella on velvollisuutensa hoidettavanakin, kuten miehellä, ja hänen tulisi siis omistautua velvollisuudelleen, eikä enää elää kuten lapsi.
t. James
Yli 100 markkaa kuussa TURHUUKSIIN :O