Sanokaa mulle, että tämä perfect mom blogin pitäjä ei ole tosissaan ... Eihän?
Perfectmom.blogspot.com. Ai kamala nainen on melkein 30v ja teksti kuulostaa 15v kirjoitukselta. Ja nyt korostaen T. Lapseton
Kommentit (43)
järkyttävä blogi :0
Todella lapsellista tekstiä liki kolmekymppisen näppäimistöstä. Etenkin tuo miehen ulkomaalaisuuden korostaminen oli huvittavaa, ei taida nainen itse olla ihan sinut asian kanssa. (Mulla on itselläni ulkkarimies) Punaviinin lipittäminen raskaana taas ei ollut kyllä hauskaa vaan kamalaa luettavaa.
"vauvan saamisesta"?
Luulen että joku varasti siitä idean, ja yrittää nyt huonolla menestyksellä kirjoitta muka hauskaa blogia. Vai onko sama ihminen ?
Liian selkeä provo,voisi olla hauska,mutta ei ole..
Ihmetyttää minuakin, kenellä on aikaa tällaiseen?
"vauvan saamisesta"?
Luulen että joku varasti siitä idean, ja yrittää nyt huonolla menestyksellä kirjoitta muka hauskaa blogia. Vai onko sama ihminen ?
Liian selkeä provo,voisi olla hauska,mutta ei ole..
Ihmetyttää minuakin, kenellä on aikaa tällaiseen?
Kuin tuossa vauva asiaa ketjussa.
tämä kehittyy. Siinä vaiheessa kun peräpukamat kurkkii ja vauva ei synnykään ilmavaivan tavoin, huutaa yöt ja päivät, on kainaloitaan myöten sonnassa ja mitä kaikkea sitä nyt vauvaperheen elämään voikaan liittyä, niin sitten tämä vasta mielenkiintoiseksi muuttuukin :)
29 vuotiaan ihmisen kumppani kavereineen hengaa ostarilla..?Terve..
".....Tämän blogin avulla voivat muut äidit seurata elämääni raskausaikana ja vauvan kanssa, ja ottaa oppia siitä kuinka ollaan silti itsenäinen nainen. Nainen ja äiti. Ja nimenomaan siinä järjestyksessä rakkaat ystäväiseni."
Aika nopsaan pääsi neuvolaan. Eikä ainakaan itselleni mitään raskaustestiä tehty neuvolassa, vaan ensimmäisen kerran raskauden olemassaolo todettiin virallisesti np-ultrassa kauan ekan neuvolakäynnin jälkeen. Erikoiselta kuulostaa sekin, että th kyselee puhelimessa millaiset odotukset äidillä on raskaudesta... :)
Paljon ongelmia päänsisällä, kun tälläisiä pitää keksiä.
tosi ärsyttävää ettei tolle voi laittaa kommenttia. Tollaset jotka ei tiedä äitiydestä YHTÄÄN mitään on niin helppo tulla sanomaan mikä on oikein ja väärin:D esim. Kun toi ämmä huomaa että sen lapsi huutaa kaikki yöt omassa sängyssään taitaakin perhepeti siinä vaiheessa kelvata:D miksi ihmeessä laittaa pieni vauva YKSIN omaan sänkyyn jos se kerta huutaa ja haluaa selvästi läheisyyttä mitä se on tottunut jo kohdussa saamaan... Voi luoja..
Missähän kunnassa tämä kuviteltu PerfectMom asuu?
mutta punkkua aikoo lipittää silti...
nyt oikeasti ottako tuota tosissanne! Siihen blogiin oli jopa merkitty 2 kirjoittajaa, joten ei kai se oikein yritäkään olla tosissaan.
Tampereella minulle tehtiin raskaustesti myös neuvolassa ja itse sain silloin ajan ylihuomiselle:) Näin niinkun offtopic tähän.
Aika nopsaan pääsi neuvolaan. Eikä ainakaan itselleni mitään raskaustestiä tehty neuvolassa, vaan ensimmäisen kerran raskauden olemassaolo todettiin virallisesti np-ultrassa kauan ekan neuvolakäynnin jälkeen. Erikoiselta kuulostaa sekin, että th kyselee puhelimessa millaiset odotukset äidillä on raskaudesta... :)
Tuo treen raskaustesti neuvolassa kommenttini oli siis tähän vastaus
Siihen blogiin oli jopa merkitty 2 kirjoittajaa, joten ei kai se oikein yritäkään olla tosissaan.
Ja ap sai blogin linkin siitä toisesta ketjusta, johon blogin kirjoittaja sen oli postannut.
Ei kai nyt kukaan joka tavoittelee Täydellisen Äidin ja Naisen keikkuvaa manttelia voi olla niin urpo että kehuskelee syöneensä aamiaiseksi heseruokia? Tuon kohdalla aloin viimeistään epäillä :D Uskottavampaa olisi jos se oma kullanmuru kokkaisi luomukasviksista hellyydellä jonkun omeletin ja juottaisi superfoodsmoothieta. Nyt vähän panostusta siihen blogiin!
Pk-seudulla ei mitään toivoa, ellei ole aivan pakko. Mitä ei luulisi olevan, koska kaiken järjen mukaan bloggarin raskaus on hyvin alussa. (Siinä ekassa ketjussa sanoi takana olevan 1 yrityskuukausi.) Pk-seudulla eka neuvola on paljon myöhemmin. Mutta hänen raskautensa nyt etenee muutenkin tavallisia kuolevaisia nopeammin. Kaikki oireetkin ilmestyivät yhdessä yössä. :D
Onhan ton kirjoittaja jo itse sen myöntänyt. Noissa kirjoituksissahan käsitellään av-palstan vakioaiheet. Ei edes kirjoittaja halua että joku uskoo sen olevan totta, haluaapa vain kopioida vanhoja kunnon av-provoja ja ottaa niistä kaiken ilon irti. :)
Pk-seudulla ei mitään toivoa, ellei ole aivan pakko. Mitä ei luulisi olevan, koska kaiken järjen mukaan bloggarin raskaus on hyvin alussa. (Siinä ekassa ketjussa sanoi takana olevan 1 yrityskuukausi.) Pk-seudulla eka neuvola on paljon myöhemmin. Mutta hänen raskautensa nyt etenee muutenkin tavallisia kuolevaisia nopeammin. Kaikki oireetkin ilmestyivät yhdessä yössä. :D
Juu tuolle oirejutulle kyllä repesin:D En tiedä treelläkään keskustan alueella, mutta ainakin täällä syrjäisemmässä lähiössä sai ajan tosi nopeasti (itseasiassa kysyttiin vielä että pääsisinkö vielä samana päivänä), ja mulla oli ekalla neuvolakäynnillä kun laskettiin niin viikkoja 5+2 :) Ja sieltä sitten sain ajan ultraan jossa varmistettiin viikot.. Ja mun neuvolatäti oli kyllä sellanen että kyseli puhelimessakin jo ekalla soitolla fiiliksiä jne.. Alkaakin epäilyttää että pitäisköhän alkaa tästä meiän naapurustosta kattomaan tollasia vähän pölähtäneen näkösiä kolmekymppisiä:DDD
luoja mikä muija. No kohta kova totuus kolahtaa, eikä se vauva aika oo mitään ruusuilla tanssimista vatsavaivoineen ja saatika synnytys repeämisineen....