Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fit-lehti... onko mistään kotoisin?

Vierailija
31.12.2011 |

Tilaajalahjana olis kiva Aarikan viikonloppulaukku :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut pari vuotta.

Vierailija
2/7 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiinnostavia aiheita. Sain omalta salilta näytelehden, olen sen jälkeen ostanut pari ja ajattelin itsekin tilata tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Fit saman tyyppinen?

Vierailija
4/7 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Sport lehteä pitkään ja lopetin kun tuntui että jutut alkoivat toistaa itseään. Nyt tosiaan Sport vissiin loppuu tai yhdistyy johonkin toiseen lehteen (olikohan Me Naiset). Tuota Fit lehteä itsekin mietin et vois olla hyvä. Välilä kaipaa kuitenkin pientä tsemppiä treenaamiseen kun sohva meinaa viedä voiton. Minkälaisia tarjouksia Fit lehdessä yleensä on? Onkohan tämä edullinen vai löytyykö parempia: http://www.lehti-tarjoukset.com/lehti/45/FIT_lehtitarjous

Tuo Aarikan laukku ois ihana!

Vierailija
5/7 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joskus lyhyen pätkän ja oli ihan mielenkiintoinen lehti. Treenijutut oli hyviä ja hyödynsinkin niitä aika paljon. Muistaakseni lehdissä oli monipuolisia aiheita ja lyhyen tilausjakson aikana ei tullut mulle ainakaan fiilistä, että olis pelkkää toistoa. Taisin kans tilata lehden ihan vaan tilaajalahjan takia :D

Vierailija
6/7 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uudistuu pian ja suntautuu vahvasti myös auringonpalvojille. Uudeksi nimeksi tulee FitTan.

Vierailija
7/7 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit lehti on kyllä ehdottomasti paras lehti kuntoilijalle. Itse pääsin lehden avulla ja ohjeilla takaisin kuntoo raskauden jälkeen. :)