Voi kauhistus, kävin katsomassa serkkuni vastasyntynyttä vauvaa :-(
Huomasin heti ulko-ovella, että jotain on vinossa siinä talossa. Kun näin vauvan, meinasin kirkaista; lapsiparalla oli selvästi sellainen tumma, melkein musta aura ympärillään :-( Hädin tuskin sain oltua normaali loppuvierailun.
Mitä mieltä ootte, pitäiskö mun sanoa asiasta vanhemmille tai edes jotenkin vihjaista, ettei asia tule yllätyksenä? Tuntuu niin kauhean pahalta...
Kommentit (81)
Kuitenkaan mulla ei ollut kuin vaikea murrosikä ja olin kovin kiinnostunut parapsykplogiasta. Eikö musta aura voi merkitä isoa käännekohtaa? Syntymä, murrosikä, kuolema kaikkihan ne ovat isoja käännekohtia. Syntymä on myös lähimpänä kuolemaa ihmisen elämässä, että voiskohan olla ihan tästäkin kyse. En tekisi kovin isoja tulkintoja kuitenkaan, älkä missään tapauksessa kerro vanhemmille mutujuttuja!
Onko se sädekehä, ympäröikö se vain päätä vai koko vartaloa, onko se kuin pilveä, ohutta harsoa vai pisaraa...MILLAINEN se on?
Minulle eräs nainen sanoi, että näki minulla hyvin kirkkaan auran. Itse en auroihin usko tai ainakaan ajattele asioita auroina. Olen uskovainen (kristitty) ja ajattelen, että jos nainen jotain ylipäätään " oikeasti" näki, niin ehkä Jumalan läsnäolon. Raamatun mukaan Jumalan henki asuu kaikissa uskovissa.
joten ei mikään ihme jos ap ei heti vastaa.. Järki käteen..
Vierailija:
tosin sen merkitystä ei minulle kauniisti selitetty, sanottiin että minä olen kuin kameleontti riippuen seurasta jossa olen, aina kuin kala vedessä, tiedänköhän tarkkaan itsekkään millainen todella olen.
He imevät väriä toisten ihmisten auroista ja voivat siksi olla todella hankalia. He voivat mennä sekaisin helposti.
ap.
kerro heti, miten kuvailet auran!
Jos ihmisellä on vahva aura, millainen hän sitten on? Mitä se sitten tarkoittaa?
41: Minäkään en ole varsinaisesti kauheasti perehtynyt muuten auroihin kuin värien tulkintaan. Ja joillain voi tosiaan olla heikko aura, jolloin he ovat ns. heikkoja ihmisiä. He eivät siis juuri vaikuta muihin ihmisiin. Vahvoilla on taas esim. vahvat mielipiteet ja muutenkin ympärillä olevat ihmiset imevät heistä vaikutteita.
En tiedä, mitä pyhimysten renkaat ovat. Voivathan ne olla aurojakin :-)
Auroista saa tietoa kirjastosta. Jos osaat englantia Aura awareness on mielestäni hyvä. Suomeksi en oikein tiedä kirjoja, varmaan joissain rajatiedekirjoissa on juttua. Messujen aurakuvauksiin en oikein usko... En tosin ole koskaan kokeillut.
Aura on sellainen pään ja hartioiden ympärillä oleva valo tai väri. Kauhean vaikea kuvailla... Sellainen pilvi, mutta kuitenkin selvästi aineeton.
ap.
Ehkäpä lapsen hyväksi voi tehdä jotakin. Eikö sinulle tullut mieleen yrittää puhdistaa lapsen auraa?
Vai oletkohan sittenkin provo?
Onko mielestäsi Jumalan henki ja elämän henki sama asia? Minä olen aina ajatellut ne eri asioiksi...
Vierailija:
Minulle eräs nainen sanoi, että näki minulla hyvin kirkkaan auran. Itse en auroihin usko tai ainakaan ajattele asioita auroina. Olen uskovainen (kristitty) ja ajattelen, että jos nainen jotain ylipäätään " oikeasti" näki, niin ehkä Jumalan läsnäolon. Raamatun mukaan Jumalan henki asuu kaikissa uskovissa.
Aura on sellainen olemus. Jotenkin se kuvastaa mielestäni perusluonnetta. Se voi muuttua elämän aikana, mutta jotenkin siinä on aina jotain samaa. En ole kauheasti perehtynyt aurojen olemukseen, olen vain värien tulkintaan keskittynyt.
En ole muutenkaan kiinnostunut mistään rajatieteistä, auroja katson ja tulkitsen vain siksi että näen niitä.
Uskon ja aurojen yhteydestä en osaa sanoa. Itse en ole uskossa.
ap.
Toki kaikissa ihmisissä on se " elämän henkäys" , jonka Jumala puhalsi Adamiin, jotta Adamista tulisi elävä ihminen. Jumalan henki, siis Pyhä Henki, taas on Jeesuksen seuraajilleen lupaama puolustaja, voima, Jumalan läsnäolo. Minusta on suorastaan absurdi ajatus, että niissäkin ihmisillä jotka eivät edes halua uskoa Jumalaan, asuisi Pyhä Henki. Eihän Jumala kehenkään väkipakolla " muuta" .
En jaksa etsiä aiheeseen liittyviä Raamatun kohtia, ehkä joku muu jaksaa.
Tee nyt ihmeessä jotain jos luulet vauvan olevan kuolemanvaarassa! Oma vauvani kuoli pari kuukautta sitten ja siksi tuntuu erityisen pahalta:(
Voidaan titysti ajatella että tämä elämän henki olisi se ihmisen osa joka ei ole ruumista tai sielua. Raamatussahan sanotaan ihmisen koostuvan näistä kolmesta " osasta" . Että se olisi siinä mielessä jumalan henki. Sitä mitä sinä tarkoitat voisi ehkä kuvata pyhällä hengellä täyttymisellä tai pyhän hengen laskeutumisella ihmisen ylle tms.? Eli siis pyhä henki välittäisi jumalan hengen uskovalle, se ei siis olisi automaattisesti kaikille ihmisille kuuluva ominaisuus kuten elämän henki (joka sekin olisi jumalasta lähtöisin)? t: teologi
kannattais kertoa serkullesi, jostakin olen lukenut että sairaudet ja muut viat yms näkyvät ensiksi aurassa ennenkuin ihminen alkaa fyysisesti oirehtia ja näin ollen vaivat voivat olla jo etukäteen hoidettavissa pois.
Minä uskon, että olet hitusen lukenut juttuja auroista - ja nyt sitten kehittänyt tämän uskomattoman trollin.
aurannäkökyvyn voisi itselleen saada?? Vai onko se jo synnyinlahja?
" ...hän on tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi." 2. Kor. 3:6. Ensinnäkin pahoittelen, että tätä tekstiä voi olla vaikea ymmärtää, ellei ole lukenut Raamattua enemmänkin. Mutta eiköhän teologi ole. :)
Tuo siis puhuu mielestäni siitä, että vaikka vanhan liiton aikanakin ihmisillä oli elämän henkäys/henki, niin Pyhää Henkeä ei ollut. Silloin jouduttiin noudattamaan " lain kirjainta" , joka ei lopulta kuitenkaan johda vapauteen. Nyt uuden liiton aikana Jumala toimii Pyhän Henkensä kautta, ja Pyhä Henki antaa (hengellisen) elämän. Kun kerran Jeesus on tie, totuus ja elämä ja häneen uskomalla pelastuu, on Pyhä Henki tämän elämän antaja. Eiväthän kaikki kuitenkaan usko Jeesukseen, eli he eivät myöskään ota vastaan Pyhän hengen kautta välittyvää hengellistä elämää.
Sitten toinen jae, joka ehkä konkreettisemmin ja selkeämmin viittaa siihen, että Pyhä Henki asuu nimenomaan uskovissa, on 1. Kor. 12:3: " ...kukaan, joka puhuu Jumalan Hengen valtaamana, ei voi sanoa: " Jeesus on kirottu" . Kukaan ei myöskään voi sanoa " Jeesus on Herra, muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta." Jos Pyhä Henki olisi kaikissa ihmisissä, ei kukaan voisi kirota tai kieltää Jeesusta.
51
eihän ap välttämättä osaa auroja puhdistaa, ja voiko niin edes tehdä?
pyhimysten pään ympärille piirretty rinkula on aura?