"Mä olen tasan tarkkaan sun kanssa niin kauan että X saa itse päättää kumman luona asuu..."
sen jälkeen otan ja lähden etkä meitä nää ikinä...." Että tämmöstä tänään! Totesin miehelle että ehkä se on parempi että erotaa kun kaverit ja ryyppääminen kiinnostaa enemmän kuin oma perhe. Tänäänkin piti olla perheen kesken, mutta eikös tuo mies tullut kotiin kaljakassin kanssa ja totesi että lähtee kaverille. Nämä sanat tuli siis mieheni suusta.
Ja tämä ei ole eka kerta kun tekee tälläistä. Minun mielipiteelläni ei ole mitään väliä. Itse kysyin alkuviikosta että tahtooko mennä johonkin UV;na ja sanoi että ei. Olisin siinä tapausessa pyytänyt äitini lapsenvahdiksi ja mennyt itsekin kavereiden kanssa, mutta en nyt sitten enää jaksa! Menkööt! meillä on tytän kanssa kahestaan ihan kivaa!
Kommentit (6)
kerropa lisää hyviä elämänohjeita, vaikutat sympaattiselta ja älykkäältä ihmiseltä.
Ja ketjun aloittajalle hyvää uutta vuotta lapsen kanssa kaksin, niin mekin ollaan. Mies lähti jo eilen kaverilleen auttamaan metsähommissa...Olen jo itse niin tottunut ettei edes satuta enää.
länkyttäjille tiedoksi. Ihminen voi muuttua. Hyvään tai huonoon suuntaan.
Mä olen siitä epäonninen, että mun mies muuttui huonoon suuntaan. Viina vei.
että kuule minä en ole tuollaisen kanssa päivääkään ja poukkaisin äijän pihalle ja vaihdattaisin lukot.
minä valitsen seurani, jos ei se miehelle ole selvää???
mies kohtelee sinua kaikin tavoin rumasti ja uhkailee vielä lapsen viemisellä ja sinä vain odottelet kiltisti, ettäs mitäs seuraavaksi..
Miksi et aloita omaa elämääsi lapsen kanssa, ilman miestä?
kerropa lisää hyviä elämänohjeita, vaikutat sympaattiselta ja älykkäältä ihmiseltä.
Ja ketjun aloittajalle hyvää uutta vuotta lapsen kanssa kaksin, niin mekin ollaan. Mies lähti jo eilen kaverilleen auttamaan metsähommissa...Olen jo itse niin tottunut ettei edes satuta enää.
Toivo on menetetty ja ei parane yrittää kertoa mitään sinulle kun olet niin lähtölaskelmissa että mitään et kuitenkaan tajuaisi. Miehesi tekee ihan oikein kun lähti, on huomannut myös tyhmyytesi ja haluaa välttää kanssasi olemista, ei viitsi sanoa suoraan kun on hienovarainen, pointsit miehellesi siitä.
sama kuin yrittäisi + ja + magneettia yhteen. Ette te osaa niinku löytää koskaan sopivaa pulisoa itselle, oletteko te tyhmiä vai mistä johtuu.