Maksaisitko vessaharjasta 50 euroa, jos se olisi hieno?
Kommentit (13)
on just sellainen mitä haluan (harja+ teline siis) ja jonka pidän pidempään niin maksaisin.
Esim tällainen kokovalkoisena, kun muutkin samaa sarjaa mutta wc harjaa en löytänyt:
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productI…
Kyllä sitä paskaa voi halvemmallakin harjalla rapsuttaa arabiaposliinista.
Vessaharjaa suositellaan käytettäväksi vain vuoden ajan, joten tulisi turhan kalliiksi hankkia joka vuosi viidenkympin vessaharja.
Noin harvoinko vaihdettavaksi? Minä vaihdan monta kertaa vuodessa!
Mulla on vieläkin sama, joka ostettiin tänne muuttaessa ja ollaan asuttu jo yli 10 v?
Mulla on vieläkin sama, joka ostettiin tänne muuttaessa ja ollaan asuttu jo yli 10 v?
Itse vaihdan monta kertaa vuodessa.
Itse vaihdan monta kertaa vuodessa.
kunhan välillä kaataa sinne kuppiin kloriittia ja harja yöksi seisomaan.
Hammasharjaa vaihdetaan usein, ei pönttöharjaa.
En ostaisi vessaharjaa joka maksaa 50 euroa, enkä maksaisis edes 5 euroa vessaharjasta kun löytyy niitä halvammallakin. Esimerkiksi Ikeasta saa 1 eurolla toimivan vessaharjan, värivalikoimaakin on jotta sopii kylppärin väreihin. Jos ei Ikeaan pääse, löytyy niitä päivittäistavarakaupasta muutamalla eurolla.
En myöskään osta maitoa jonka litrahinta on 0,98 euroa jos viereisessä korissa on toisen merkin maitoa 0,76 euron litrahintaan.
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa! :)
jos mulla olisi varaa tuhlata turhuuteen, en vessaan sitä laittaisi. Paitsi ehkä kehitysmaiden vessoihin, joissa saneteettiongelma tappaa satojatuhansia.
Jollakin hullulla tavalla ymmärrän myös kysymystä, kuten noin 0.1% asenteella myös Pohjois-Korean johtajia. Mitäs välii niillä muilla, kunhan me muut saamme ylellisyyllisellä loistaa.
Miksi ei sitten vessaharjasta? Itselle riittää ne euron härpäkkeet toistaiseksi, kun ei vessakaan ole mikään sisustuslehden etusivun juttu.
meillä tais maksaa meidän vessaharja euron tai kaksi. Vaikka olis kuinka hieno niin se ei meillä ole esillä kun lapsi on kehittänyt ihme pakkomielteen siihen ja leikkii sillä. Samoin koirat kuskaavat sitä. On aina siis saunassa piilossa :)
Vessaharjaa suositellaan käytettäväksi vain vuoden ajan, joten tulisi turhan kalliiksi hankkia joka vuosi viidenkympin vessaharja.