Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan OMAN kynsienpureskelun loppumaan?

Vierailija
30.12.2011 |

Menee hermo. Mulla on nopeasti kasvavat ja todella vahvat kynnet, mutta stressin myötä olen alkanut jyrsiä kynsiäni ja haluan todella eroon tästä tavasta. Olen kokeillut geelikynsiä, ja ne ovat ok mutta aikatauluni ja perhetilanteen takia mun on hankala päästä huollatuttamaan niitä tarpeeksi usein (+ ne kustantaa!).

Mä lähinnä jyrsin autoa ajaessa, nettiä käyttäessä jne, kun teen jotain missä olen tavallaan jouten. Ja kynnet on siis koko ajan todella lyhyet, räplään niitä silti ja pureskelen ihoa ja kynsinauhoja ja kaikkea mahdollista, välillä veri tirskuu ja ovat kipeät + RUMAT!

:(

Harmittaa vietävästi kun TIEDÄN että mulle kasvaa NIIN nätit kynnet jos EN pureskele. Lapsena mulla oli sama tapa (olin tosi ujo ja kiusattu koulussa, joten huono itsetunto + ujous vaikutti niin et sitten jyrsin kynsiäni), mutta se meni ohi kun sain itsetunnon kohille. Nyt taas tosiaan sitten kun on ollut kriisiä elämässä ja stressiä, tämä on alkanut taas. :( Koko ajan sormet hakeutuu suuhun (ja olen 30v nainen!). En haluisi myöskään tyttäreni oppivan tätä tapaa!

Mitä mä keksin? Pitäää varmaan alkaa pitämään tumppuja kädessä 24/7...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttoi rakennekynsien ottaminen - kynnet ovat niin kovat että pureskelu on lähes mahdotonta. Lisäksi nautin kauniista ja lakatuista kynsistä, aiemmin häpeilin ja piilottelin rumia purtuja kynsiäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi