Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rankka viikko takana - järkyt ylikierrokset :(

Vierailija
30.12.2011 |

Takana rankka viikko töissä: ylitöitä ja hillitöntä vauhtia paahtamista. Bonuksena tytön käsi venähti pahasti tänään ja eilen äitini hermostui minulle puhelimessa jostain mitättömästä.

Työviikko takana, viikonloppu edessä, mutta en saa kierroksia alas. Ihan hirveä olo :( Sydän hakkaa, hartiat jännittyneet jne.

Vinkkejä miten saisin rauhoituttua? Paahdoin tänään töissä täysillä tuossa viiteen asti. Olen yrittänyt katsella telkkarista hömppää, mutta ei auta. Kaikki tekemätön työ pyörii mielessä ja viikon tapahtumat. Help!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson pätkiä missä aikuiset miehet jyystävät toisiaan. Sitten käyn oman miehen kimppuun. Kyllä työpaineet siinä unohtuu :)

Vierailija
2/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin itku auttaa. Ajattele jotain, mistä tulee todella paha mieli ja anna itkun tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kävelylenkkiä jonka aikana aivot saavatkin märehtiä kaikkea tuota kokemaasi. Ei voi eikä ole hyväksikään katkaista kaikkea kerralla Off. Mutta kävelylenkin jälkeen anna kehosi "laimeta". Mene joko pimeään huoneeseen piikkimatolle makaamaan noin 30 minuutiksi tai jos sulla ei oo sitä, lataa vaikka youtubesta jotain valaiden laulua tai veden solinaa. Makaa pimeässä yhdessä asennossa äläkä yritä mitään.

Voisin 90% varmuudella vannoa, että toimii. Juuri tuo happi+liikunta+lepo

Vierailija
4/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin mulla stressiviikosta jo lähes puolitoista viikkoa aikaa enkä ole rauhoittunut (mielestäni). Rintalihakset ja niska jumissa edelleen ja pulssi tavallista korkeampi koko päivän (ehkä verenpaine koholla...). Kokeile jotain syvähengitystä laput silmillä hiljaisuudessa (jos onnistuu). Mulla "ensiapu" on joskus ihan perus särkylääke kertaluontoisesti (jostain syystä se saa mulla lihakset edes vähän rentoutumaan ja samalla rentoudun muutenkin). No joo mutta olen paraskin neuvomaan, kun tosiaan tällä kertaa rehkimisen aiheuttama stressi jäi päälle :/.

Vierailija
5/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkä kuuma suihku päälle (tai saunakin käy, mutta itse tykkään suihkusta). Sitten hyvän höpökirjan kanssa sänkyyn =)

Vierailija
6/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan maun mukkaan niin kyllä se siittä :)