Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiin pukeutuminen. Saisko neuvoja?

Vierailija
30.12.2011 |

Meitä on kolme tuttavaperhettä, jotka keksitään aina kaikenlaista kivaa hulluttelua ja jokainen vuorollaan järjestää pikku juhlat teemalla vuoron perään kerran vuodessa.

No nyt tulossa uudenvuoden juhla, johon kutsun mukaan pitäis saapua ristiin pukeutuneina ja puolisoiden pitis juhlissa mahdollisimman hyvin imitoida toisiaan ja vaihtaa roolit keskenään ihan kaikessa.

No sinänsä siitä ei meille mitään ylimääräistä vaatekulua ainakaan lankea, kun ollaan miehen kanssa suht samankokoisia. Niinpä tuossa päivällä jo sovittelin alustavasti miehen paitoja ja solmioita, sekä tummaa pukua ja kuulkaa. Niin se vaan on, että vaattet tekee miehen ja kyllähän musta ihan miehenoloinen tuli, kun meikkejä ei ollut ja vedin tukankin tiukalle poninhännälle ja latvat sujautin kauluksen alle.

No jos mä meen pukeutuneena miehen pukuun ja laitan paidan kanssa solmion kaulaan ja miesten juhlakengät, niin eiks silloin ilman muuta pitis saada jollain ilveellä mies pukeutumaan vähintään hameeseen ja puseroon, tai vaikka mieluummin juhlavaan kotelomekkoon. Lisäks se pitäis saada laittamaan sukkikset ja vaikka matalakorkoiset avokkaat, sillä tuskin saan sen korkareihin suostuu.

Ite oon jo ihan innoissani, mut miten saisin tuon "mörököllin" innostumaan tuosta asusta, kun se vaan meinaa, et lähtee omissa farkuissaan ja laittaa vaan yläosaan jonkun mun tunikan ja mä vähän meikkaan sitä ja laittan sille peruukin. Musta se lässäyttää koko juhlan idean, jos en saa sitä innostumaan pukeutumaan alusvaatteista alkaen naiseksi ja mekkoon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sua ei kiinnosta miks osallistut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän