Tunnen myötähäpeää...
..perheitä kohtaan, joissa on paljon lapsia = 4 ja enemmän.
Millä perusteella he katsovat vovivansa lisääntyä kuin kanit? Jotenkin ymmärrän syvässä Afrikassa lisääntymistä siltä osin, että lapset ovat vanhuuden turva ja kun lapsia kuolee, niitä sitten tehdään 'varoiksi'.
Mutta täällä! On ehkäisymahdollisuus ja maailman suurin ongelma on lisääntyminen. Ja täällä survotaan mukeloita, vaikka tiedetään, ettei maapallo tätä kestä.
Kommentit (62)
Ja kun usein ovat köyhiä reppanoita, niin huonot älynlahjat periytyy ja tämä tarkoittaa sitä, että kansan geeniperimä heikkenee.
Mua ei muiden lisääntymisasiat kiinnosta tippaakaan.
t: 4:n äiti
Minulla on viisi lasta ja en usko että tämä on mitenkään häirinnyt sinua henkilökohtaisesti. Ystäväpiiriimme ei kuulu noin ahdasmielisiä ja negatiivisia ihmisiä. Mitä tulee maapallon kestävyyteen, olen yrittänyt kasvattaa heidät ekologisiksi ja tiedostaviksi kuluttajiksi, myös sellaisiksi joiden ei tarvitse arvostella muiden tekemisiä.
..tekevät he mitä hyvänsä, synti numero yksi on syyllistäminen. Ketään ei saa syyllistää mistään. Mietipä nyt tarkkaan, miksi sinun piti tehdä viisi perillistä? Ovtako geenisi niin maanmainiot, että maailmaei pärjäisi sinun ylenmääräsitä lisääntymistäsi?
Mua ei muiden lisääntymisasiat kiinnosta tippaakaan. t: 4:n äiti
Oma napa, väiäkö sillä, miten tämä pallo voi.
mua ahdistaa ja säälittää jotenkin aina sellaisen perheenäidin puolesta, jolla on monta (vähintään kolme) poikaa.
Kateellisen panettelua!
... häpeäisin silmät päästäni.
En näe sinunkaltaisia lisääntymisautomaatteja muuna kuin alapään vehkeinä ilman yläpään älyllistä toimintaa.
tiedän kaiken paremmin ihmisiä, menkööt vaikka Intiaan jakamaan tiedosteneisuuttaan!
että millainen seksielämä on pariskunnalla, jolla on yli kolme lasta pienellä ikäerolla.
joka on älyllisesti täysin vajaa, huomaahan tuon. kateellinen. sen huomaa.
Tiedostamattomat ihmiset puhuvat juuri näin.
Mua ei muiden lisääntymisasiat kiinnosta tippaakaan. t: 4:n äiti
Oma napa, väiäkö sillä, miten tämä pallo voi.
Me ei käydä lentäen kaukomailla, matkustellaan maitekin tosi vähän. Syödään kotimaista viljaa ja kasviksia. Ja meillä ei ole edes taulutelkkaria, kun vanhoilla toisten jämillä putkitelkkareilla mennään.
ja ihmisten määrä pysähtyy siihen kymmeneen miljardiin ja siihen päästään naitiin täällä tai ei.
Kateellisen panettelua!
... häpeäisin silmät päästäni.
En näe sinunkaltaisia lisääntymisautomaatteja muuna kuin alapään vehkeinä ilman yläpään älyllistä toimintaa.
Auta armias! Jos minulla olisi 6 tenavaa
Vierailija - 30.12.11 03:34 (ID 13984334)
Eihän lapsiluku tai lapsettomuus kerro henkilöiden(miehen eikä naisen) psyykkisestä, fyysisestä, taloudellisesta tai sosiaalisesta elämästä mitään, lapsiluku kertoo vain lapsiluvun :-D
Minulla on viisi lasta ja en usko että tämä on mitenkään häirinnyt sinua henkilökohtaisesti. Ystäväpiiriimme ei kuulu noin ahdasmielisiä ja negatiivisia ihmisiä. Mitä tulee maapallon kestävyyteen, olen yrittänyt kasvattaa heidät ekologisiksi ja tiedostaviksi kuluttajiksi, myös sellaisiksi joiden ei tarvitse arvostella muiden tekemisiä.
..tekevät he mitä hyvänsä, synti numero yksi on syyllistäminen. Ketään ei saa syyllistää mistään. Mietipä nyt tarkkaan, miksi sinun piti tehdä viisi perillistä? Ovtako geenisi niin maanmainiot, että maailmaei pärjäisi sinun ylenmääräsitä lisääntymistäsi?
Olen terve, tulen raskaaksi kertalaakista, suvussa ei periytyviä sairauksia, ÄO yli 150, luova, iloinen ja onnellinen, hyvin toimeentuleva. Saat syyllistää minua miten paljon haluat mutta en piittaa.
Montako kertaa lomailet ulkomailla jonne lennätte?
Me ei olla koskaan. Kasvatetaan omalla maalla kasviksia ja kulutetaan aika vähän luontovaroja.
Kenties lapsistani tulee jotain jotka ratkaisee katastroofeja? :)
Ei kannattaisi olla noin ahdasmielinen (ja ylimielinen).
Minua ihmetyttää miksi ap kokee suurperheitä kohtaan noin suurta ärsytystä? Onko sulla joku perhe tähtäimessä, elämä muuten sinulla vaikeaa ja jollain suurperheellä menee hyvin?
Kiehtova aihe. Ollaan hei rehellisiä!
että millainen seksielämä on pariskunnalla, jolla on yli kolme lasta pienellä ikäerolla.
Tai millainen elämä ylipäänsä. Not for me!
Olen terve, tulen raskaaksi kertalaakista, suvussa ei periytyviä sairauksia, ÄO yli 150, luova, iloinen ja onnellinen, hyvin toimeentuleva. Saat syyllistää minua miten paljon haluat mutta en piittaa.
joka on älyllisesti täysin vajaa, huomaahan tuon. kateellinen. sen huomaa.
..varmasti ole kade. Mua ei tuollaiset määrät räkänokkia kiehdo ja maapallo on samaa mieltä!
Minulla on lihaksia, jotka ovat hyvässä kunnossa ja palautuvat nopeasti rasituksesta. Lantio on levinnyt tuuman, painoa tullut kolme kiloa teini-iästä ja sinun harmiksesi olen kaiken lisäksi hyväpalkkaisella alalla ja lapsenikin ovat terveitä ja hoikkia ja hyviä koulussa.