Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitti helvetisti, muisti

Vierailija
30.12.2011 |

Olin valmis kirjoittamaan ruudun täyteen tekstiä, kun oli yhden TV-sarjan nimi haussa. En jumalauta edes yhdenkään näyttelijän nimeä muistanut, tai yhdenkään hahmon nimeä! Kuitenkin tuli katsottua varmaan joka jakso, tosin pari vuotta sitten. Siinä oli sitten hyvä latoa Googleen kaikkea yleistä sarjasta, tuloksetta. Puoli ruutua kun olin kirjoitellut sarjasta tänne, kuvaillen sitä AIKA VITUN TARKKAAN noin yleisesti, muistin yhden hahmon etunimen. Se riitti. Se ratkaisi koko paskan, ja sarjan nimi löytyi sekunneissa Googlesta. Pyyhin sitten kirjanpuolikkaallisen verran tekstiä ruudusta pois melkein tippa linssissä ja tilalle laitoin tämän. Mitä opimme tästä?

(P.S. sarjan nimi oli The Event, scifiä)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandee luetella aakkosia, joskus sit välähtää oikean kirjaimen kohdalla

t. tuleva dementikko

p.s. eilen illalla nukahdin mietintään että mikä onkaan victoria beckhamin tyttären nimi, h-kirjain jotenkin sytytti mut en ole vielä hakenut googlesta

Vierailija
2/4 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muista yhtään hahmojen nimiä vaikka olisi katsonut jotain sarjaa vaikka kuinka kauan? Aika yleinen ongelma mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harper tosiaan, kiitos

kiva, muistin eka kirjaimen!

t. tuleva dementikko :)

Vierailija
4/4 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muista yhtään hahmojen nimiä vaikka olisi katsonut jotain sarjaa vaikka kuinka kauan? Aika yleinen ongelma mulla.

Sama vika. Nimet jäävät päähän vain ja ainoastaan jos niitä pänttää tietoisesti, jopa aggressivisesti. Siitä ei taas ole mitään takuuta että kuinka pitkäksi aikaa, mutta kauemmin kuin 5:ksi minuutiksi! YLEENSÄ tosi söpöjen naisten nimet jäävät mieleen mutta tällä kertaa edes sarjan tyrmäävimmän näköinen nainen ei jäänyt mieleen. Hävettää, suunnilleen, tämä huonomuistisuus.

(eli Taylor Cole, liian hyvännäköinen)

http://www.imdb.com/name/nm1543157/

- AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan