Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni tyttöni haluaa rintaliivit

Vierailija
30.12.2011 |

Hän on vasta 14-vuotias :( Niin surullista, kuin se onkaan. Rinnat ovat ihan pikkuriikkiset ja tiedän kyllä, että ne alkavat kasvamaan vasta joskus 17- tai 18-vuotiaana. Kerran osti rintaliivit, mutta kun huomasin ne, työnsin roskakoriin. En halua tyttöni pitävän sellaisia.

Milloin teidän lapsenne saavat rintaliivit? Minusta ne ovat paholaisen tuottamia, enkä itsekään käytä niitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne sitten isommat tai pienemmät. En halua paljastella nännejäni paidan lävitse tai joutua pitämään aina paksua paitaa tai hupparia tms.

Ilman liivejä varmaan sitoisin rintani, on niin inhottavan tuntuista kun paita hiertää nännejä ja rinnat saa liikkua vapaasti, eihän sitten voi edes liikuntaa harrastaa.

Vierailija
2/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6v neiti haluaisi "tissiliinit" varmaan vaan leikkitarkoituksiin. En ole ostanut mutta ostan kyllä jos haluaa. Paholaisen tuottamia tosiaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kaupassa 120cm ylöspäin ja on tosi iloinen kun joskus pukee oikeat rinskat päälle kun niissä on ne hakaset ym =)

Lisäksi kaapista löytää useita toppimallisia liivejä.

Vierailija
4/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli oikeasti umpimielinen äiti, tajuan kyllä että tää sun avaus on provo, mutta meillä oikeasti suhtauduttiin paheksuvasti eikä puhuttu mistään, ei kuukautisista, ei rintaliiveistä...

en sitten kehdannut mennä itsekään kauppaan ostamaan liivejä kuin vasta varmaan 25-vuotiaana, kun pidin asiaa hävettävänä - vieläkin välillä hiki kirpoaa pintaan kun olen alusvaateosastolla

yksiäkään en siis kotoa saanut eikä asiasta puhuttu, kerran kun yritin aloittaa keskustelua yläasteelta tulleen "kun kasvan isoksi" tms oppaan avulla, mulle naurettiin päin naamaa

Vierailija
5/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedo näyttää aloittaneen sekä tämän että tuon 12-v kuukautisketjun.

Vierailija
6/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vasta 14-vuotias :( Niin surullista, kuin se onkaan. Rinnat ovat ihan pikkuriikkiset ja tiedän kyllä, että ne alkavat kasvamaan vasta joskus 17- tai 18-vuotiaana. Kerran osti rintaliivit, mutta kun huomasin ne, työnsin roskakoriin. En halua tyttöni pitävän sellaisia.

Milloin teidän lapsenne saavat rintaliivit? Minusta ne ovat paholaisen tuottamia, enkä itsekään käytä niitä.

Vierailija
7/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvavat nännit nöpöttävät vaatteiden läpi ja aiheuttaa ikävästi huomiota pihalla ja koulussa - kiusaaminen alkaa. Sitäkö äitinä haluat vai isäkö olet kun et liivejä käytä itse?

Vierailija
8/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isille on monesti kova paikka, kun pikkutyttö kasvaakin aikuiseksi naiseksi. Eikö sinulla ole edes siskoja, joiden rintojen kasvusta olisit voinut jotain päätellä, etkä vielä itse murkkuikäisenä katsellut luokkakavereitten rintoja?

Mutta se on vaan kestettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän