Kysynpä sitten minäkin; onko ok tarjottavat?
Vihersalaattia missä mm hunajamelonia, leipäjuustoa, paria eri salaattia jne
Pastasalaatti jossa cremefraiche-kermaviilikastike, paprikaa, ananasta, kanaa, pastaa jne
Perunasalaatti johon laitan mm kirpeätä omenaa
Pikkulihapullia fetatäytteellä
Cocktailtikkuihin laitan nakinpaloja, kermajuustoa, aurinkokuivattua tomaattia, rypäleitä
Peltipiirakka jossa kinkkua ja sipulia
Kinkkurulla (pannarityyppinen taikina jonka käärin kuin kääretorttu ja sisällä pientä kinkkukuutiota, paria eri väristä paprikaa, purjoa, mausteita ja smetanaa
Juustokakku
Suklaisia kauralastuja
Sipsejä, juustonaksuja, irtokarkkeja kulhossa
Limuja, siideriä, mehua, lasten kuohuvaa lapsille ja aikuisten aikuisille:)
Aikuisia 6kpl, kouluikäisiä lapsia 8kpl.
Kommentit (20)
Todellakin hyvät tarjottavat ja hyvin riittää/tulee täyteen..Ja ei sitä tarvi edes samalla tavalla mässätä kuin jouluna :)
Saisko ap ton kinkkurullan ohjeen? Mä olen yrittänyt pitkään etsiä hyvää mut ei oo tullut eteen :/
Tykkäisin kovasti teidän menuusta :)
Hauskaa uuden vuoden iltaa!
Kaikille jotain ja useimmille enemmänkin. =)
meidän perhe tulisi mieluusti herkuttelemaan, missä päin asutte? ;0)
nälkääni en voisi syödä mitään tarjottavista, missä pizzat entä ranskanpotut?
Mä tulisin teille :-)
(Ja jättäisin ton toisen paikan väliin, siis se jossa tarjottiin hirvee määrä pullaa ja savulohisalaattia, yök)
Unohdin valkosipulipatongit ja tuorejuustot sekä täytetyt jalopenot, niitä pitää aina uudenvuodenaattoiltana olla;)
ap
Hyvä, ettei ole liikaa makeaa ja suolaisessa paljon valinnanvaraa. Aikuisille juomana voisi olla muutakin kuin siideriä ja kuohuvaa. Itse en siideriä juo koskaan, mutta tyytyisinkin veteen. Mies pitäisi varmaan oluesta noiden kanssa.
Viiniä löytyy, valko-ja puna joten niitä saa korkata kuka tykkää.
ap
ap*lisäänkö jotain makeaa*??
Olen sokerihiiri, mutta jouluna kaikki ovat varmasti saaneet makeaa yllin kyllin. Suolainen maistuu nyt paremmin.
löytyyhän noita joulun konvehteja vielä jos joku kaipaa..
ap
ap*lisäänkö jotain makeaa*??
Olen sokerihiiri, mutta jouluna kaikki ovat varmasti saaneet makeaa yllin kyllin. Suolainen maistuu nyt paremmin.
ammutteko raketteja, onko viinaa tarjolla, voiko jäädä yöksi, onko mies kotona, lämmitetäänkö sauna, saako talon emäntää tanssittaa?
Mielettömän herkullinen menu, mutta miten osuukin jokaiseen salaattiin noita makeita juttuja. Oma rajoitteeni on, että hedelmiä ei saa laittaa salaatteihin tai suolaisiin paloihin. Hunajamelonista salaatissa en muutenkaan tykkää, mutta kanasalaatti on yleensä lähes joka muodossa herkkua paitsi ananaksen kanssa... Ja perunasalaatissa omenaa... Noloa, kun olen nyt itse inhoamani tyyppi. Toki maistaisin noita salaatteja mutta en kyllä ihan söisi.
Lihapullat uppoaisivat, samoin cocktail-tikut, piirakka ja kinkkurulla, joten nälkäiseksi en jäisi.
Niin, ja nuo napostelutkin kyllä voisivat yhdeksi illaksi riittää eli nälkäinen en todellakaan olisi, mutta pidän kovasti salaateista ja kyllä vähän harmittaisi nuo pienet (minusta) ylimääräiset salaateissa.
Hauskoja juhlia!
Kai sitä on "pakko" edes vähän rahaa taivaalle paukutella ihan jo lapsienkin iloksi.
Ei ihan kuivinsuin tartte olla. tottakai sauna lämpiää ja kyllä se mieskin kotoa löytyy mutta ei se tanssittamista estä;)
ap