Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*itun anoppi! Antoi mulle "lahjakortin" siivoukseen

Vierailija
29.12.2011 |

ITSELTÄÄN!

Käytiin tänään anoppilassa kun "pukki oli unohtanut sinne paketteja" ja kappas vaan se vanha harppu anto mulle lahjakortin siivoukseen jonka hän suorittaa minulle sopivana ajankohtana. Ja syy oli se että "tehdään teidänkin talosta koti"! Mitä ihmettä?!!?!?!? Meillä on aina siistiä! sotkut siivotaan heti ja aina on puhdasta. Äitini oli fanaattinen siivojaa ja se on minulle jäänyt veriin. En edes valita! Minä tykkkään siivota ja anoppi tietää sen! Onko tämä vaan vittuilua vai mitä? Meillä ei edes ole enää kovin pieniä lapsia ja kotia on aikaa hoitaa! mitä tuo ämmä meinaa??!?!?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koitan kohta jotain muuta :)

Ap

Vierailija
2/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka samaan malliin : )

Vierailija
4/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on "liian siistiä", että ei näytä hänen poikansa kodilta. Ja meillä ei todellakaan ole mitään ylisiistiä!! Puhdasta kyllä, mutta esim. lasten leluja, vaatteita ja poesteja lojuu usein siellä täällä.

Vierailija
5/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veetuilua on mukana, vaikka kuinka kiltistä anopista olisi kyse. Minäkin kerran sain tuollaisen lahjakortin, kun olin valitellut epäsiisteyttä ja sitä, miten en ehdi ja jaksa eikä mies auta. Sitten saan tuollaisen "lahjakortin", jossa ideana on, että vanhus tekee, kun nuori ei jaksa... Pahan mielen sain, ihan puhtaasti. Mutta opin, että pidän mölyt mahassa anoppilassa tästä eteenpäin.

Jos anoppisi ottaa lahjakortin puheeksi, niin kysy suoraan, mitä hän tällä lahjakortilla oikein tarkoittaa. Voit lisäksi kertoa hänelle, miten pidät siivouksesta ja olet kuvitellut, että hänkin sen tietää ja että teillä on aina siisti koti. Sitten kysyt suoraan, miksi anoppi on asiasta eri mieltä. Mikä kohta ei kelpaa anopille?

Luultavasti vihjaa sisustukseen tuolla "tehdään talosta koti" -vihjauksellaan eli haluaa ympätä pöytäliinaa, verhoa, mattoa ja taulua joka rakoon ja koloon, minkä löytää.