Kertokaa tarinoita WT juhannuksista.
Kommentit (19)
Kossu, kalja, sauna, uimaan, makkaraa. Kalja, kossu, sauna, makkaraa, uimaan.
Sauna, makkaraa, kossu, sauna, kalja, uimaan, makkaraa.
Olin itsekin niin juntturassa, etten muista tapahtumien kulkua.
Uinti, puinti, nainti, pontikan keitto ja keihäänheitto.
Jos illan päätteeksi ei kukaan ole joutunut putkaan niin juhlinta on epäonnistunut
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sellaisissa. Alkuilta oli mukavaa ja rentoa. Myönnän pitäneeni siitä. Makkaranpaistoa, musiikkia, juomaa, saunaa jne. Tunnelma nosti oikeasti hymyn huulille.
Illan edetessä ei ollut niin mukavaa. Vanhat riidat ja suhteet alkoivat tulla esiin. Nimet muutettu. Make seurustelu Marikan kanssa joka oli ollut aiemmin yhdessä Jarin kanssa. Jossain vaiheessa Jari nälväisi Marikaa ja Make kiirehti puolustamaan naistaan. Tappeluksihan se meni. Marika itki ja raivosi vieressä. Pari kaveria sai tappelun loppumaan, mutta uhoilu jatkui. (Loppuillasta sitten oltiin taas kaulakkain ja Marikakin oli sammunut. Happy end).
Kolme kolhi itseään verille. Riitaa karaokevuoroista. Tappelu olisi syntynyt, mutta meni pieneksi painiksi osapuolten ollessa liian humalassa. Toiset kannusti vieressä ja räkänauru raikui.
Tappelua siitä kuka on velkaa ja kenelle. Vuonna 2014 oli joku ehkä lainannut rahaa jollekin eikä tiedä oliko velkaa maksettu vai ei. Uhk
Tuttu kaava. Ja aamulla ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka joku olisi saanut turpaansa.
Jotain riitaa oli yöllä ja Markon takapuoleen oli työnnetty kaikki makkarat. Tästä vihastuneena Kari ja Tapio söi makkarat kylmiltää. '
Marko heräsi iltapäivällä ja oli vihainen kun kaikki makkarat oli syöty ja pieraisi vielä kaksi makkaraa pöydälle.
Ne makkarat syötiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kossu, kalja, sauna, uimaan, makkaraa. Kalja, kossu, sauna, makkaraa, uimaan.
Sauna, makkaraa, kossu, sauna, kalja, uimaan, makkaraa.
Tiivistys poikamiesten juhannuksesta! Onneksi sanat puukko ja tappelu puuttui :)
Olen viettänyt wt-juhannuksia 8-vuotiaasta asti, olen nyt 33.
Karavaanarialueella saunomista, kaljoittelua, grillaamista, karaokea ja lavatanssit. Lisää kaljaa ja makkaraa. Sitten uimaan ja taas vähän kaljaa. Seuraavana päivänä ensin kahvia ja sitten pari kaljaa. Siitä iltaa kohden lisää kaljaa ja musiikki soimaan.
Ihan parasta joka kerta. Kesän kohokohta. Mieheni sanoo aina että mut on helppo pitää onnellisena. :D
WT:t joi Lidlin punaista vuokramökillä.
Vierailija kirjoitti:
Mölkkyä
Mölkkyä tai tikkaa. Samalla kaljaa ja lonkeroa.
Bluetoothista raikaa Portion Boyssin Minä kannattelen kyläbaaria ja Popeda Pitkä kuuma kesä.
Pallogrillissä makkaraa ja ihan kuulkaas jotain parempaa eli broileria, sellainen krilliboksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt wt-juhannuksia 8-vuotiaasta asti, olen nyt 33.
Karavaanarialueella saunomista, kaljoittelua, grillaamista, karaokea ja lavatanssit. Lisää kaljaa ja makkaraa. Sitten uimaan ja taas vähän kaljaa. Seuraavana päivänä ensin kahvia ja sitten pari kaljaa. Siitä iltaa kohden lisää kaljaa ja musiikki soimaan.
Ihan parasta joka kerta. Kesän kohokohta. Mieheni sanoo aina että mut on helppo pitää onnellisena. :D
Tollot ovat vähään tyytyväisiä...
Seurasin sellaista edellisen kodin parvekkeella. Taloyhtiön grillikatoksessa kärysi makkarat,rööki ja hermot. Lopulta kaikki huusi toisilleen kurkku suorana,kuului musiikin ylikin.Yksi nainen juoksenteli sateessa paljasjaloin minihame ja rintaliivit tai bikintoppi päällä ja huuteli katokseen että haista Jari pa""a,en tuu sinne!
Kun kello löi puolenyön, seurueen Bandidos jäsen käynnisti harrikkansa ja huudatti sitä kaasua 24 kertaa täysillä hiljaisen järven rannalla. Hetken päästä kaikki linnut olivat ilmassa ja lähtivät lentämään kohti etelää. Siitä hetkestä eteenpäin koko järvi oli syksyyn asti hiljainen vailla yhtään linnun laulua, paria varista lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sellaisissa. Alkuilta oli mukavaa ja rentoa. Myönnän pitäneeni siitä. Makkaranpaistoa, musiikkia, juomaa, saunaa jne. Tunnelma nosti oikeasti hymyn huulille.
Illan edetessä ei ollut niin mukavaa. Vanhat riidat ja suhteet alkoivat tulla esiin. Nimet muutettu. Make seurustelu Marikan kanssa joka oli ollut aiemmin yhdessä Jarin kanssa. Jossain vaiheessa Jari nälväisi Marikaa ja Make kiirehti puolustamaan naistaan. Tappeluksihan se meni. Marika itki ja raivosi vieressä. Pari kaveria sai tappelun loppumaan, mutta uhoilu jatkui. (Loppuillasta sitten oltiin taas kaulakkain ja Marikakin oli sammunut. Happy end).
Kolme kolhi itseään verille. Riitaa karaokevuoroista. Tappelu olisi syntynyt, mutta meni pieneksi painiksi osapuolten ollessa liian humalassa. Toiset kannusti vieressä ja räkänauru raikui.
Tappelua siitä kuka on velkaa ja kenelle. Vuonna 2014 oli joku ehkä lainannut rahaa jol
Aamulla noloina ja tärisevinä sitten.
Tappelua siitä kuka on velkaa ja kenelle. Vuonna 2014 oli joku ehkä lainannut rahaa jollekin eikä tiedä oliko velkaa maksettu vai ei. Uhkailuja ja huutoa. Miesten naisetkin osallistuivat siihen. Riita kuitenkin loppui jossain vaiheessa. Kai tuli ratkaisu tai sitten eivät vaan enää jaksaneet.
Aamulla sitten herättiin krapulassa ja oltiin hiljaisia. Muutama juoma ja meno jatkui taas.