Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, jonka mielestä nainen ei saa painaa yli 50kg?

Vierailija
29.12.2011 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies ei ole minun ajatuksieni arvoinen. Onko edes mies?

En näe mitään syytä epäillä, etteikö kyseessä olisi mies. Jos tällä miehellä olisi naisen kromosomit, ketjun aloittaja olisi äärimmäisen suurella todennäköisyydellä tunnistanut tämän naiseksi eikä puhuisi tästä miehenä. Ihmisen teot, asenne ja mielipiteet eivät ainakaan vielä määritä sukupuolta.

Toivottavasti tämä selvensi.

Vierailija
2/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä kuuluu olla vähintään 30 cm kulli.

No kyllähän se nyt vähintään 17 senttiä pitkä pitää olla! Ei sellaisen kantaja ole MIES eikä mikään muuten!

Terveisin NAISELLINEN AIKUINEN NAINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen (ja miehen) pituus ja ruumiinrakenne vaikuttavat ihannepainoon. Normaalijärjellä varustetun pitäisi se ymmärtää.

Vierailija
4/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tavallaan sääli sitä miestä.

Ei ole voinut olla kovinkaan mukava elämä hänellä. Itsetunto nollissa ja yrittää kovin sitä korvata kovilla kriteereillä ja arvostelulla.

Surku sen miehen elämää.

Vierailija
5/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalta löytyy hänelle sopivia naisia (ja naisiksi pukeutuneita miehiä), jotka varmasti ovat valmiita muuttamaan Suomeen.

Vierailija
6/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehelle sopii ehkä joku fitnessiä harrastava nainen ja että miehen sopii myös itse olla kuntoiluharrastaja, jotta kiinnostuksen kohteet natsaa yhteen.

Tosin aikuisella 170 senttisellä naisella tuollainen vaatimus alkaa olla jo aika sairas..Jos nainen on 150-169 cm niin voi 50 kiloisena olla vielä terve, siitä pitempänä mielestäni ei..

Vierailija
7/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 52 kg

Vierailija
8/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää aikuista, hedelmällistä naista muotoineen. Keskenkasvuinen henkisesti.

Olen itse 50-kiloinen, alle 160-senttinen nainen, mutta en huolisi tuollaista sikamiestä.

Vierailija
9/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muussa tapauksessa katsoisin säälien ja nauraisin.

-176cm/60kg-

Vierailija
10/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkää aikuista, hedelmällistä naista muotoineen. Keskenkasvuinen henkisesti.

Miksi kovin useilla naisilla on pakonomainen tarve korostaa omaa sukupuoltaan ja naiseuttaan? Erityisesti silloin, kun tulee kritiikkiä. Silloin pitää korostaa olevansa Aikuinen Nainen ja jokainen kritiikkiä esittänyt tai muuten vain eri mieltä oleva on keskenkasvuinen epämies. Vanha kunnon "Sinä et ole Aikuista Naista tainnut nähdäkään"-kortti isketään pöytään joka kerta yhtä varmasti kuin aurinko nousee aamulla. Jonkinlainen epävarmuus siellä taustalla kaihertanee.

Kaikkein kauheinta taitaisi olla, jos joku kutsuisi teitä Aikuisia Naisia tytöiksi.

Vierailija
11/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Iältään alle 20 v

2. Henkiseltä iältään alle 20 v

3. Läski

4. Anorektinen rimppakinttu, kuten exäni, joka ei oikein ole tajunnut (ks. myös kohta 2)

Vierailija
12/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä ystäväälläni on miehenä sellainen ukko joka aika äänekkäästi latelee juuti tuon kaltaisia kommentteja. Naisella pitää olla myös ahtavat silarit :) ne vaimo on jo hankkinut. Painoa hänen on ollut hankala pitää alle 50kg, mutta välillä on näännyttänyt itsensä miehensä mieliksi sinne lukemille. Ja tämän naisen tapauksessa kyse todella oli näännyttämisestä!

Kyseinen mies on ihan pelle. Minä ja moni muu nauraa hänelle. Hän on itse joku 170cm pitkä ja sellainen mikki-hiiri, että ei ole kyllä paljoa varaa narista naiseten ulkonäöstä. En oikeastaan ymmärrä miten kukaan nainen tämän maapallon päällä haluaa olla sen miehen kanssa?

Vierailija
13/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus on jossain pään sisäpuolella. Minua eivät ihmisten painoasiat kiinnosta lainkaan, eivät sen enempää miesten kuin naisten. Kyllä voisin seurustella vaikka 150-kiloisen naisen kanssa, jos pitäisin hänen luonteestaan. Ja yhtä hyvin 50-kiloisen. Paino sitä ja paino tätä -ihmiset ovat minun kannaltani turhia ihmisiä.

Vierailija
14/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise ja Tom Sellec ovat mm todenneet noin ja kyllä ne ihan kivoilta miehiltä vaikuttavat. Jos on nuorena alle 50 kiloa on myös 50 vuotiaana alle 60 kiloa eli ihmisen mitoissa tai ainakin alle 65.

Vierailija
15/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise ja Tom Sellec ovat mm todenneet noin ja kyllä ne ihan kivoilta miehiltä vaikuttavat. Jos on nuorena alle 50 kiloa on myös 50 vuotiaana alle 60 kiloa eli ihmisen mitoissa tai ainakin alle 65.

pitää olla alle 50 kiloa AINA

Vierailija
16/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekoon Thaimaasta itselleen sopivan pienikokoisen ja "matkalaukkuun mahtuvan kompaktin kokoisen" naisen. Tsiisus, mitä nilviäisiä maa päällään kantaa.. ja ko. miehen paino kiinnostaa.. riittääkö 150kg silavaa.. vai miten on?

Eihän tälle voi kun nauraa..niin järjetön on äijän kuvatus, joka naisen painorajana 50kg:tä pitää.

Vierailija
17/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteuttaa painon naisen pituuteen. Toi korkeintaan 50 kg kuulostaa aika karmealta esim. 180-senttiselle naiselle ja pitkiä naisiahan on entistä enemmän kun suomalaisten keskipituus lisääntyy

Vierailija
18/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen rimppakinttu olisin jos painaisin alle 50kg tällä pituudella

Vierailija
19/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko sillä on vääristynyt kuva naisista tai sit ei sille aikuisia maistu ollenkaan.

Vierailija
20/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mieskään mikään riisitikku. Vituttaa kuunnella arvostelua, kun ei se itsekkään saa painoaan alas!!!!Eli pidän tuollaisia ukkoja idiootteina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän