Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö yövieraista? Yövytkö itse mielelläsi kylässä?

Vierailija
29.12.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti en sellaisista, joita en muutenkaan kylään haluaisi. Tykkään passata vieraille aamiaista. Itse nukun kylässä huonosti, ja siksi en oikein nauti kyläilystä.

Vierailija
22/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ok, koska meillä on erikseen heille työhuoneessa sänky (tosin en montaa yötä halua vieraiden kerralla olevan). Voin yöpyä itsekin tutuilla, mutta en mielelläni missään patjoilla keskellä olkkaria ala nukkuun. Tällöin varaan itselleni ja miehelleni hotellin, kun voi mennä, tulla ja olla kuten itse haluamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten vaan vailla suhteellisuudentajua?

tai koko juttu suhteellisuudentajuun?

ihan siten asuntojen kokoon se pääkaupunkisutu, että Juupajoella saa 200 neliön talon samalla hintaa kun hesasta 20 neliön yksiön. Tilaa on silloin ihan eri paljon, jos ymmärrät?

Vierailija
24/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkokin on, kun suurin osa ystävistämme asuu tosi kaukana. Tosin mulla on usein nukkuminen hieman vaikeaa toisten luona, koska meillä on sänkynä futon ja muiden petit ovat liian pehmeitä. Onneksi kahdella ystävälläni on futon ja he petaavat meidät usein omaan sänkyynsä.

Vierailija
25/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siten asuntojen kokoon se pääkaupunkisutu, että Juupajoella saa 200 neliön talon samalla hintaa kun hesasta 20 neliön yksiön. Tilaa on silloin ihan eri paljon, jos ymmärrät?

edes tavoittelee 20 neliön yksiötä, eikö? Tästä tulee vaikutelma että pk-seudulla ja Helsingissä on vain pieniä asuntoja, mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ei asuntojen kokoa ja hintaa voi vertailla paikkakunnittain, koska ihmisen asumisen määrää lähinnä työ. Jos on tarve mennä Juupajoelle menee, mutta ei sieltäkään kukaan 200 neliön taloa osta, jos tarvitsee vain yksiön.

Vierailija
26/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tavoittelee 20 neliön yksiötä, eikö? Tästä tulee vaikutelma että pk-seudulla ja Helsingissä on vain pieniä asuntoja, mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ei asuntojen kokoa ja hintaa voi vertailla paikkakunnittain, koska ihmisen asumisen määrää lähinnä työ. Jos on tarve mennä Juupajoelle menee, mutta ei sieltäkään kukaan 200 neliön taloa osta, jos tarvitsee vain yksiön.

tässä nyt kuitenkin ollut pointtina se, että PK-seudulla monella ei ole varaa asua hulppeasti, koska asunnot on niin kalliita. Juupajoella taas pienemmät tulot eivät ole este isolle asunnolle. Ymmärrätkö nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme